وزارت بهداشت: هیچ ثبت نامی برای نوبت گیری واکسن انجام نشده

کدخبر: ۴۰۸۰۸۸
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: در پی انتشار خبری نادرست در فضای مجازی و برخی رسانه ها مبنی بر ثبت نام حضوری در مراکز بهداشتی برای نوبت گیری تزریق واکسن، به اطلاع می رساند هیچ ثبت نامی برای نوبت گیری واکسن انجام نشده و از هموطنان عزیز تقاضا داریم از حضور و تجمع بی مورد در مراکز بهداشتی خودداری کنند.
وزارت بهداشت: هیچ ثبت نامی برای نوبت گیری واکسن انجام نشده

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: تاکنون هیچ محلی برای ثبت نام واکسن کرونا اعلام نشده و اخبار منتشر شده در فضای مجازی نادرست است.

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: در پی انتشار خبری نادرست در فضای مجازی و برخی رسانه ها مبنی بر ثبت نام حضوری در مراکز بهداشتی برای نوبت گیری تزریق واکسن، به اطلاع می رساند هیچ ثبت نامی برای نوبت گیری واکسن انجام نشده و از هموطنان عزیز تقاضا داریم از حضور و تجمع بی مورد در مراکز بهداشتی خودداری کنند.

انتشار اخبار متعدد و از منابع مختلف در فضای مجازی مبنی بر ثبت نام سالمندان یا بیماران و گروه های مختلف مردم برای واکسن کرونا، موجب سرگردانی مردم و مراجعات آنها به مراکز بهداشتی و درمانی شده است.

سازمان نظام پزشکی نیز روز گذشته(شنبه) این اخبار را نادرست اعلام کرده بود.

همچنین کیانوش جهانپور رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت نیز امروز(یکشنبه) درباره اخبار منتشر شده در فضای مجازی درباره ثبت نام واکسن در سایت های وزارت بهداشت یا نظام پزشکی گفت: فعلا هیچ ثبت نامی برای واکسن کرونا در کشور نداریم. اگر قرار باشد فراخوانی برای واکسیناسیون انجام شود، وزارت بهداشت به طور رسمی اعلام می کند. تاکنون چنین فراخوانی نداشته ایم.

بر اساس آخرین اعلام وزارت بهداشت، تاکنون ۶۱۸ هزار و ۳۶۲ نفر دوز اول واکسن کرونا و ۱۶۵ هزار و ۶۵۵ نفر نیز دوز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۷۸۴ هزار و ۱۷ دوز رسیده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید