خبر بسیار بد برای استقلال

کدخبر: ۴۰۸۰۹۷
اقتصادنیوز: در ماه‌های پایانی گذشته مشخص شد آندره آ استراماچونی، سرمربی سابق باشگاه استقلال تهران به دلیل عدم دریافت مطالباتش به فیفا شکایت کرده است تا این نهاد نظارتی بتواند باقی مانده قراردادش را از استقلال دریافت کند.
خبر بسیار بد برای استقلال

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا استراماچونی که قراردادی دوساله با آبی‌ها به امضا رسانده بود در ابتدا لیگ هجدهم به این تیم پیوست و در زمستان سال ۹۸ به دلیل عدم دریافت مطالباتش اقدام به فسخ قرارداد و جدایی از آبی‌ها گرفت. در حالیکه گفته می‌شد او تصمیم به شکایت نداشته اما اکنون رای او از سوی فیفا به دردسر جدیدی برای استقلال تبدیل شده است.

با اعلام کمیته انضباطی فیفا به باشگاه استقلال، باشگاه تهرانی باید به دلیل تخلف در قرارداد با سرمربی ایتالیایی رقم معادل یک میلیون و چهارصد هزار یورو به عنوان غرامت بپردازد. این یک رای باورنکردنی جدید در پرونده فوتبال ایران است که پس از غرامت به ویلموتس بسیار سنگین خواهد بود.

طبق ادعای احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه استقلال در سال گذشته قرارداد بود استراماچونی برای باقی مانده مدت قراردادش به عنوان جانشین فرهاد مجیدی انتخاب می‌شد و هدایت آبی‌ها را دوباره برعهده می‌گرفت تا باشگاه تهرانی از شکایت او به فیفا جلوگیری کند اما مذاکراتی که نتیجه‌ای نداشت اکنون سبب شده تا یک پرونده جدید از فوتبال از ایران در فیفا باز شود.

البته قرار بود جای نگرانی در این پرونده نباشد و مشکل شکایت استراماچونی به زودی برطرف شود اما برخلاف صحبت‌های حجت نظری به عنوان سخنگوی این باشگاه آندره آ اکنون غرامت سنگینی را درخواست کرده است که عدم پرداخت آن به مانند پرونده وینفرد شفر استقلال را با کسر امتیاز و محرومیت در نقل و انتقالات رو به رو خواهد کرد.

 
 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید