بارش رحمت الهی در این استان ها از فردا

کدخبر: ۴۰۸۱۴۹
کارشناس هواشناسی گفت: فردا در برخی استان‌ها از جمله اصفهان، یزد، فارس، کرمان و تهران، رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید رخ خواهد داد.
بارش رحمت الهی در این استان ها از فردا

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی با بیان اینکه امشب در شرق سواحل دریای خزر، برخی نقاط خراسان شمالی و خراسان رضوی، اصفهان، مرکزی، قم، یزد، فارس، دامنه‌های البرز مرکزی و شرقی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود گفت: همچنین در استان‌های کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان شاهد افزایش ابر،  رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت خواهیم بود.

ضیائیان بیان کرد: فردا در استان‌های اصفهان، یزد، فارس، کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی همچنین در مناطقی از شمال غرب و دامنه‌های جنوبی البرز به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب افزایش ابر، رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی رخ خواهد داد.

او ادامه داد: روز سه شنبه با ورود سامانه بارشی به کشور در شمال غرب و غرب استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و استان‌های مرکزی، قم، اصفهان و یزد، شمال فارس و کرمان رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

ضیائیان توضیح داد: شدت بارش در شمال غرب است و وقوع تگرگ در مناطق مستعد و  نفوذ گرد و غبار از کشور‌های همسایه و غرب کشور دور از انتظار نیست.

او اظهار کرد: به تدریج بارش باران در سواحل دریای خزر همراه با رعد و برق و وزش باد شدید نیز آغاز می‌شود.

کارشناس هواشناسی بیان کرد: روز چهارشنبه بارش در سواحل دریای خزر تشدید می شود و دریای خزر مواج خواهد بود. همچنین در شمال غرب، برخی مناطق غرب، دامنه‌های جنوبی البرز، رگبار و رعد و برق و وزش باد و در مرکز، شرق و شمال شرق کشور نیز بارش پراکنده گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

او یادآورشد: در روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه با نفوذ جریانات خنک شمالی کاهش نسبی دما در حدود ۴ تا ۶ درجه در سواحل خزر رخ می‌دهد.

ضیائیان در خصوص آب و هوای استان تهران بیان کرد: فردا آسمان تهران کمی ابری است و در بعدازظهر افزایش ابر و رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید  پیش بینی می شود.  بیشترین دمای تهران به ۳۱ درجه و کمترین آن به ۲۱ درجه خواهد رسید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید