ارتش اسرائیل به حالت آماده باش درآمد

کدخبر: ۴۰۸۱۶۸
بنی گانتس وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز یکشنبه در نشستی به همراه آویو کوخاوی رییس ستاد ارتش و شماری دیگر از فرماندهان ارشد این رژیم به ارتش دستور داد تا همچنان در وضع آماده باش باقی بمانند.
ارتش اسرائیل به حالت آماده باش درآمد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، کوخاوی نیز در این نشست گفت: اکنون مصلحتی برای تشدید اوضاع در غزه وجود ندارد و ارتش اسرائیل آماده برای مقابله با هر سناریویی است.

وی افزود: در روزهای اخیر، ما در فلسطین و در چندین جبهه با حوادث خشونت آمیز روبرو بوده‌ایم و در تلاشیم تا ثبات و آرامش را برای ساکنان جنوب (غلاف غزه) بازگردانیم و همزمان، برای احتمال تشدید یا گسترش نبرد کاملاً آماده بوده و در حال آماده سازی مقدمات لازم برای آن هستیم.

گانتس شنبه شب مردم بی گناه نوار غزه را تهدید به حمله و بمباران کرده بود.

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز عصر (شنبه) در جلسه اضطراری پس از نشست با فرماندهان نظامی این رژیم گفت که به ارتش اسرائیل دستور داده برای هر سناریوی احتمالی درباره غزه آماده باشند.

تنش میان صهیونیست‌ها و جوانان فلسطینی پس از آن تشدید شده است که صهیونیست‌ها اجازه برگزاری مراسم ماه مبارک رمضان را به فلسطینی‌ها به ویژه در اطراف مسجد الاقصی نمی‌دهند.

در اعتراض به این اقدام صهیونیست، نیروهای مقاومت اقدام به شلیک راکت از نوار غزه به سرزمین‌های اشغالی به ویژه مراکز نظامی اسرائیل کرده‌اند.

در همین ارتباط، منابع فلسطینی شنبه شب اعلام کردند که راکتی از نوار غزه به سرزمین‌های اشغالی شلیک شده است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز روز شنبه با تأیید حملات راکتی گروه‌های مقاومت فلسطین به مراکز نظامی صهیونیست‌ها اعلام کرد که در حمله بامداد شنبه، ۳۶ راکت به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف غزه شلیک شد که تنها ۶ فروند از آنها رهگیری شده است.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به ارتش درباره غزه دستور آماده باش داد

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید