پای ویروس کرونای هندی به ایران باز شد؟

کدخبر: ۴۰۸۵۸۲
رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت گفت: تاکنون هیچ موردی از ابتلا به ویروس کرونای هندی چه به صورت سرپایی و چه بستری در کشور نداشته ایم و هر نوع شایعه در این زمینه تکذیب می شود.
پای ویروس کرونای هندی به ایران باز شد؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون هیچ موردی از ابتلا به ویروس کرونای هندی در کشور شناسایی نشده است.

محمد مهدی گویا روز سه شنبه افزود: امکانات لازم برای شناسایی ویروس هندی در کشور  وجود دارد و همه موارد مشکوک به هر نوع ویروس کرونا تست و بررسی می شوند.

وی ادامه داد: تاکنون هیچ موردی از ابتلا به ویروس کرونای هندی چه به صورت سرپایی و چه بستری در کشور نداشته ایم و هر نوع شایعه در این زمینه تکذیب می شود.

رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت گفت: تاکنون فقط سه مورد مشکوک مبتلا به ویروس کرونای آفریقای جنوبی در کشور شناسایی شده که موارد خفیف و سرپایی در یک روستا و تحت نظر هستند و بررسی های لازم در مورد آنها انجام می شود. البته این سه مورد هم هنوز قطعی نیستند و جزو موارد مشکوک به حساب می آیند.

 گویا که در فاز سوم مطالعه بالینی واکسن کوبایی کرونا شرکت کرده و این واکسن را تزریق کرده بود گفت: این واکسن برای من هیچ عارضه ای نداشته است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید