عراقچی: هنوز چالش‌های سخت بزرگی داریم/دو‌ کارگروه هسته‌ای و رفع تحریم‌ها وارد نگارش خواهند شد

کدخبر: ۴۰۸۶۳۱
معاون وزیر امور خارجه با بیان این که هنوز چالش های سخت بزرگ تری داریم که به راه حل هایی برای آنها نرسیده ایم، گفت: دو ‌کارگروه هسته‌ای و رفع تحریم‌ها در وین وارد نگارش خواهند شد.
عراقچی: هنوز چالش‌های سخت بزرگی داریم/دو‌ کارگروه هسته‌ای و رفع تحریم‌ها وارد نگارش خواهند شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و رئیس هیأت ایرانی شرکت کننده در نشست کمیسیون مشترک برجام در گفت و گویی بعد ار نشست امروز (سه شنبه) وین گفت: هنوز چالش‌های سخت بزرگ تری داریم که هنوز به راه حل‌هایی برای آن‌ها نرسیدیم. همه هیأت‌ها تلاش می‌کنند که برای این چالش‌ها راه حل پیدا کنند و ممکن است برسیم یا نرسیم، ولی چالش‌های بزرگ وجود دارد و در کنارش جزییات بسیار سختی وجود دارد که لازم است کلمه به کلمه و عبارت به عبارت بتوانیم درباره آن‌ها توافق کنیم.

وی افزود: روند در مسیر درستی قرار دارد، هم چالش‌های سخت داریم و هم جزییات سخت در کنار آن.

معاون وزیر خارجه اظهار کرد: کارگروه‌ها از امروز کار خودشان را آغاز خواهند کرد، هرگاه نیاز باشد که ما در یک جمع بزرگتری روند کار این کارگروه‌ها را بررسی کنیم و اگر لازم است گره‌ای باز کنیم یا تسهیلاتی قائل شویم، جلسه کمیسیون مشترک را تشکیل خواهیم داد.

وی افزود: الان قرار مشخصی نداریم. الان قرار و تمرکز ما روی کارگروه‌های سه گانه است. دو‌کارگروه هسته‌ای و رفع تحریم‌ها وارد نگارش خواهند شد و کارگروه سوم هنوز باید در خصوص کلان بحث‌ها و چگونگی انجام بحث‌های مربوط به راستی‌آزمایی باید بحث داشته باشند تا بتوانیم در سطح کلان به راه حل دست پیداکنیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید