افشای نقشه آمریکا در عراق دور از چشم دولت

کدخبر: ۴۰۸۹۶۶
یک کارشناس عراقی اطلاعاتی درباره برنامه‌های پنهانی آمریکا در عراق که دور از چشم دولت این کشور انجام می‌شود فاش کرد.
افشای نقشه آمریکا در عراق دور از چشم دولت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، احمد الشریفی، کارشناس امنیتی عراق در گفتگو با وبسایت المعلومه اعلام کرد که واشنگتن بدون مداخله در عراق و به ویژه بغداد این کشور را ترک نمی‌کند.

این کارشناس امنیتی عراقی تاکید کرد که در حال حاضر کاخ سفید توجه زیادی به وضعیت عراق دارد و یک سری اقدامات پنهانی انجام می‌دهد که دور از چشم دولت عراق است.

وی افزود، دولت آمریکا قصد دارد طی مرحله آینده بار دیگر در عراق مستقر شود.

احمد الشریفی گفت، دولت عراق باید بداند که برخی تحرکات نظامی تحت پوشش سیاسی آمریکا وجود دارد که زمینه را برای عملیات های از قبل آماده شده در داخل مناطق عراق فراهم می‌کند که این برنامه ها می‌توانند نظامی و یا استراتژیک باشند.

این کارشناس عراقی ادامه داد، میزان چالش‌های پیش روی حضور نظامی آمریکا در عراق موجب شده تا دولت ایالات متحده برنامه‌های خود را برای تقویت نیروهایش در عراق افزایش دهد. بنابراین اشتباه است که بگوییم تغییر دولت در آمریکا توجه این کشور را از بغداد دور کرده است.

وی در پایان اشاره کرد که همه چیز دور از چشم دولت عراق اتفاق می‌افتد و شاید دولت از این امر آگاهی نداشته باشد؛ چرا که این برنامه ها به دور از رسانه ها و پشت درهای بسته صورت می‌گیرد و آنچه که گفته می‌شود تنها افشای برخی اطلاعات است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید