پیش بینی هوای تهران در هفته بعد؛ در انتظار بارش باران

کدخبر: ۴۰۹۰۰۳
از بعداز ظهر شنبه بانفوذ سامانه بارشی وضعیت جوی استان تهران در بعضی ساعات همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و خیزش موقتی گردوخاک مورد انتظار است.
پیش بینی هوای تهران در هفته بعد؛ در انتظار بارش باران

مدیرکل هواشناسی استان تهران با بیان اینکه هوای استان تهران در دو روز آینده صاف تا نیمه ابری و گاهی با وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود گفت: از بعداز ظهر شنبه بانفوذ سامانه بارشی وضعیت جوی استان تهران در بعضی ساعات همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و خیزش موقتی گردوخاک مورد انتظار است.

مجتبی جلالی مدیر کل هواشناسی استان تهران  اظهار کرد: طبق داده‌های هواشناسی آسمان تهران صاف تا نیمه ابری در دو روز آینده پیش‌بینی می‌شود. 

وی گفت: هوای امروز تهران گاهی با وزش باد شدید و در ارتفاعات با رگبار پراکنده همراه است و از بعداز ظهر شنبه با نفوذ سامانه بارشی وضعیت جوی استان تهران با آسمانی ابری و در بعضی ساعات همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و خیزش موقتی گردوخاک مورد انتظار است. 

مدیرکل هواشناسی استان تهران با بیان اینکه روزهای یکشنبه و دوشنبه کاهش دما پیش‌بینی می‌شود، بیان کرد: بیشینه دمای هوای امروز در ۳۱ درجه سانتیگراد در ورامین و کمینه دمای هوا با  ۸ درجه سانتیگراد در آبعلی و فیروزکوه است. 

جلالی در ارتباط با میزان بارندگی‌ها در ۲۴ ساعته گذشته تصریح کرد: بیشترین میزان بارندگی در فیروزکوه با ۲/۱ میلیمتر و پس از آن به ترتیب آبعلی با ۱ میلیمتر، دماوند با ۰/۴ و ورامین با ۰/۳ میلیمتر به خود اختصاص دادند. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید