پیروزی پرسپولیس مقابل الریان در نیمه اول

کدخبر: ۴۰۹۰۲۶
تیم فوتبال پرسپولیس در نیمه نخست دیدارش با الریان توانست این تیم را شکست دهد.
پیروزی پرسپولیس مقابل الریان در نیمه اول

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایسنا، پرسپولیس ایران در آخرین دیدارش از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الریان قطر رفت که نیمه نخست این دیدار با نتیجه ۲ بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید. گل‌های سرخ‌پوشان را شهریار مغانلو در دقیقه ۲۶ و احسان پهلوان در دقیقه ۳۳ به ثمر رساندند.

نیمه نخست بازی با بازی تقریبا برابر دو تیم آغاز شد و پرسپولیس و الریان موقعیت‌های خوبی برای باز کردن دروازه یکدیگر داشتند اما موفق به این کار نشدند. در حالی که بازی همچنان برابر پیگیری می‌شد، امید عالیشاه در دقیقه ۲۶ حرکت ترکیبی خوبی با مهدی ترابی آغاز کرد که سرانجام عالیشاه با یک پاس هوشمندانه توانست شهریار مغانلو را در موقعیت گل‌زنی قرار دهد و مهاجم پرسپولیس قدر این توپ را دانست و با ضربه‌ای دقیق دروازه الریان را باز کرد تا تیمش را جلو بیندازد.

پس از به ثمر رسیدن این گل، بازی الریانی‌ها افت کرد و پرسپولیس توپ و میدان را در اختیار گرفت و مزد این بازی برتر را هم گرفتند. احسان پهلوان در دقیقه ۳۳ با استفاده از تکنیک فردی‌اش توانست موقعیت شوت‌زنی خوبی در پشت محوطه جریمه الریان برای خودش ایجاد کند و با ضربه‌ای زمینی و زیبا دروازه تیم قطری را برای بار دوم باز کرد.

عملکرد شاگردان لوران بلان در تیم الریان پس از دریافت گل به خوبی نشان می‌داد که آن‌ها روحیه خود را از دست داده‌اند و نمی‌توانند بازی خوبی از خود به نمایش بگذارند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید