بزرگترین محموله واکسن کرونا هم به ایران آمد

کدخبر: ۴۰۹۴۹۰
دبیرکل و سخنگوی جمعیت هلال احمر از ورود بزرگ ترین محموله واکسن کرونا به کشور خبر داد.
بزرگترین محموله واکسن کرونا هم به ایران آمد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، محمدحسن قوسیان مقدم، دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت:بحمدالله با کمک و همکاری بخش های مختلف نظیر نهاد ریاست جمهوری، وزارت بهداشت، بانک مرکزی، وزارت امور خارجه کشورمان و به‌ویژه سفیر جمهوری اسلامی ایران در چین، در پی مذاکرات و پیگیری های فشرده ای که با نهادهای معتبر بین المللی صورت گرفت، محموله نخست به میزان یک میلیون دُز که بزرگترین محموله وارداتی واکسن تاکنون است، وارد کشور شد.

وی ادامه داد: از همه کسانی که در این راه تشریک مساعی ارزشمندی داشتند از جمله فدراسیون بین المللی جمعیت های هلال احمر و صلیب سرخ و همچنین همکارانم در هلال احمر به‌ویژه همکاران سازمان تدارکات پزشکی و زیرمجموعه آن که تلاش شبانه روزی معمول داشتند، تشکر و قدردانی می کنم. امیدوارم این ارتباطات دوستانه مایه آرامش هموطنان را فراهم کند.

سخنگوی جمعیت هلال‌احمر گفت: پیگیری برای ورود محموله های بعدی نیز ادامه خواهد داشت تا بلکه گوشه ای از نگرانی های هموطنان کاهش یابد.

قوسیان تصریح کرد:جمعیت هلال احمر بر خود فرض می داند با تمام ظرفیت همچون گذشته در کنار سایر سازمان ها و وزارتخانه ها حسب وظیفه ذاتی خود در حالت های اضطرار، نقش پیشتازی را داشته و با خطرات و بلایا روبه‌رو شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید