گزینه جبهه پایداری بعد از ابراهیم رئیسی کیست؟

کدخبر: ۴۰۹۹۸۶
«ناصر ایمانی» درباره فضای سیاسی کشور در آستانه انتخابات ریاست جمهوری، گفت: فضای انتخابات چندان پرشور نیست و این فضا به گروه‌های مرجع سیاسی کشور رسوخ کرده است. جریان‌ها وقتی داوطلب خود را معرفی می‌کنند که انگیزه برای فعالیت داشته و این شور و هیجان را در مردم ببینند.
گزینه جبهه پایداری بعد از ابراهیم رئیسی کیست؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، فعال اصولگرا پیش بینی کرد که اگر رییسی در انتخابات حاضر نشود و محمد باقر قالیباف و سعید جلیلی اعلام داوطلبی کنند، احتمال دارد جبهه پایداری از جلیلی حمایت کند.

«ناصر ایمانی» درباره فضای سیاسی کشور در آستانه  انتخابات ریاست جمهوری، گفت: فضای انتخابات چندان پرشور نیست و این فضا به گروه‌های مرجع سیاسی کشور رسوخ کرده است. جریان‌ها وقتی داوطلب خود را معرفی می‌کنند که انگیزه برای فعالیت داشته و این شور و هیجان را در  مردم ببینند.

این فعال اصولگرا خاطرنشان کرد: دو جناح سیاسی کشور مشکلات داخلی دارند و این باعث شده که نتوانند تحرکات لازم را برای گرم کردن فضای انتخابات داشته باشند. آرایش سیاسی دو جناح به نوعی کم‌رنگ است زیرا برخی از شخصیت‌های مهم سیاسی و مطرح کشور که نقش تعیین کننده‌ای در انتخابات دارند هنوز تکلیفشان برای حضور در انتخابات مشخص نیست.

ایمانی یادآور شد: در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری، چهره مشهوری که قبل از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری، اعلام حضور کند نداریم و این نوعی بلاتکلیفی در جریان‌های سیاسی و جامعه به وجود آورده است.

وی با اشاره به انتخابات ۹۲ و ۹۶ یادآور شد: چهره‌های سرشناسی در انتخابات ۹۲ و ۹۶ قبل از ثبت نام اعلام حضور کردند. مرحوم آیت الله هاشمی اعلام کرده بود که در انتخابات حضور می‌یابد همین موضوع باعث شد آرایش انتخابات به گونه دیگری رقم بخورد. اگر چهره‌های سرشناس در انتخابات حضور یابند فضای انتخابات گرم‌تر می‌شود.

گزینه جبهه پایداری بعد از ابراهیم رئیسی

ممکن است رییسی برای حضور در انتخابات به جمع بندی نرسیده باشد

ایمانی با اشاره به حضور رییسی در انتخابات، گفت: ممکن است او به این جمع بندی نرسیده که در انتخابات حاضر شود، علاوه بر این در جناح‌های کشور نوعی بداخلاقی سیاسی داریم که فضای مجازی هم به آن کمک کرده است. در این باره نقش رسانه‌های خارجی را   نمی‌توان نادیده گرفت.

این فعال رسانه‌ای اصولگرا افزود: ما دشمنان جدی و زیادی داریم و شاید جمهوری اسلامی تنها کشوری در دنیا باشد که با این هجمه رسانه ای روبرو است و صدها کانال تلویزیون و رادیویی علیه مردم و نظام سم‌پاشی می‌کنند.

ایمانی گفت: در این فضای بداخلاقی سیاسی اگر کسی بخواهد اعلام داوطلبی کند به شدت مورد تخریب قرار می‌گیرد و اگر نقطه تاریکی در زندگی او باشد در این فضا این موضوع چنان بزرگ می‌شود که افکار عمومی تحت تاثیر قرار گیرد.

وی اضافه کرد: علاوه بر این رسانه‌های خارج از کشور هم به دنبال آسیب زدن به شخصیت داوطلبان ریاست جمهوری هستند در این فضا عقل حکم می‌کند که رییسی با اعلام نکردن داوطلبی خود  آن را به لحظه آخر موکول کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید