این استانها از امشب منتظر باران باشند

کدخبر: ۴۱۰۰۴۴
کارشناس هواشناسی گفت: امشب در خراسان‌های شمالی، رضوی، جنوبی، شرق گلستان، سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، یزد، اصفهان، فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، مرکزی، لرستان و ارتفاعات شرقی البرز مرکزی رگبار ،رعد و برق و وزش باد شدید موقتی و در برخی نقاط گرد وخاک و در نقاط مستعد نیمه شرقی کشور بارش تگرگ پیش بینی می‌شود.
این استانها از امشب منتظر باران باشند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی تصریح کرد: امشب در خراسان‌های شمالی، رضوی، جنوبی، شرق گلستان، سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، یزد، اصفهان، فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، مرکزی، لرستان و ارتفاعات شرقی البرز مرکزی رگبار ،رعد و برق و وزش باد شدید موقتی و در برخی نقاط گرد وخاک و در نقاط مستعد نیمه شرقی کشور بارش تگرگ پیش بینی می‌شود.

او ادامه داد: روز چهارشنبه این وضعیت در خراسان‌های شمالی، رضوی، جنوبی، یزد، کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، سمنان، شرق فارس، استان‌های ساحلی خزر ، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، اردبیل و ارتفاعات البرز مرکزی و زاگرس مرکزی رخ خواهد داد.

ضیائیان توضیح داد: شدت بارش امشب در خراسان‌های شمالی، رضوی، جنوبی، یزد، سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان و فردا در شمال آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان، سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان و جنوب کرمان پیش بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی بیان کرد: روز پنجشنبه در استان‌های واقع در شمال غرب، سواحل شمالی و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز برخی نقاط شمال شرق، شرق و جنوب شرق ، روز جمعه در نوار شمالی کشور و استان کرمان و روز شنبه در شمال شرق و شرق کشور بارش تداوم خواهد داشت.

ضیائیان بیان کرد: از بعد از ظهر چهارشنبه و روز پنجشنبه کاهش محسوس دما در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل رخ خواهد داد. دریای خزر و شرق تنگه هرمز نیز روز چهارشنبه مواج است.

کارشناس هواشناسی درباره آب وهوای تهران هم گفت: آسمان تهران فردا کمی ابری است و  در بعد از ظهر افزایش ابر گاهی رگبار باران و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود. بیشترین دمای تهران ۲۷ درجه و کمترین آن ۱۷ درجه خواهد بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید