دو کاروان لجستیک آمریکا در عراق هدف قرار گرفت

کدخبر: ۴۱۰۴۸۷
یک بمب دستی کاروان ائتلاف بین المللی در استان الانبار در غرب عراق را هدف گرفت که گفته می شود یک زخمی برجای گذاشت.
دو کاروان لجستیک آمریکا در عراق هدف قرار گرفت

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از فارس، دو کاروان ائتلاف بین المللی موسوم به ضد داعش در عراق امروز پنجشنبه هدف انفجار دو بمب دستی کاشته در مسیر حرکت آنها در غرب و شمال عراق قرار گرفتند.

روسیا الیوم گزارش داد، یک بمب دستی کاروان ائتلاف بین المللی در استان الانبار در غرب عراق را هدف گرفت که گفته می شود یک زخمی برجای گذاشت.

به گفته یک مقام امنیتی عراق، بمب دستی دیگر در مسیر کاروان دیگر ائتلاف بین المللی در استان صلاح الدین در شمال عراق منجر شد اما تلفاتی برجای نگذاشت.

«متیو تولر» سفیر آمریکا در عراق هم چند روز پیش از تشدید حملات به کاروان های ائتلاف بین المللی در عراق ابراز نگرانی کرده بود.

هنوز هیچ گروهی مسئولیت انفجار امروز را بر عهده نگرفته است، اما گروههای مقاومت عراقی بارها بر لزوم خروج نظامیان آمریکایی از عراق بر اساس مصوبه پارلمان این کشور تأکید کرده و گفته‌اند که حملات تا زمان خروج این نیروها ادامه خواهد یافت.

پارلمان عراق، دی ماه سال سال ۹۸، در پی اقدام جنایتکارانه آمریکا  در ترور سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس نائب رئیس سازمان الحشد الشعبی، طرح اخراج نظامیان آمریکایی از عراق را تصویب کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید