تکذیب خبرسازی جدید درباره مذاکرات وین

کدخبر: ۴۱۰۴۹۶
یک منبع آگاه نزدیک به شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: آنچه امروز این شبکه تلویزیونی برون مرزی از خلال مذاکرات وین منتشر کرده، از اساس عاری از صحت است و مردم عزیز برای اطلاع از روند مذاکرات، صرفا به اطلاعات رسمی بیان شده از تیم مذاکره‌کننده یا سایر مقامات رسمی دولتی توجه کنند.
تکذیب خبرسازی جدید درباره مذاکرات وین

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایسنا، ظهر امروز یک شبکه خبری برون مرزی در ادامه خبرسازی‌های پیشین خود درباره مذاکرات وین که آنها را از قول منبعی موهوم در وین منتشر می‌کند، یک بار دیگر از قول همان منبع ادعا کرد که در مذاکرات وین، طرف مقابل خواستار نابودی سانتریفیوژهای پیشرفته ایران شده است. این در حالی است که یک منبع آگاه نزدیک به شورای اطلاع‌رسانی دولت، با رد این ادعا گفت: متاسفانه این شبکه تلویزیونی برون مرزی بر خلاف صبغه حرفه‌ای خود، اعتبار سخت‌یافته خود در فضای خبری بین‌المللی را خرج برخی منافع و مطامع جناحی داخلی کرده و مدیران این رسانه، آن را به ارگان مخالفان داخلی رفع تحریم‌ها تبدیل کرده‌اند. 

وی افزود: آنچه امروز این شبکه تلویزیونی برون مرزی از خلال مذاکرات وین منتشر کرده، از اساس عاری از صحت است و مردم عزیز برای اطلاع از روند مذاکرات، صرفا به اطلاعات رسمی بیان شده از تیم مذاکره‌کننده یا سایر مقامات رسمی دولتی توجه کنند. 

این منبع آگاه عملکرد این شبکه برون مرزی در موضوع مذاکرات وین را مخل آرامش روانی جامعه دانست و خاطرنشان کرد: متاسفانه اطلاعات غلط و گمراه‌کننده‌ای که از سوی این منبع رسمی رسانه‌ای به فضای عمومی کشور مخابره می‌کند، اگرچه در روند مذاکرات تاثیری ندارد اما علامت‌های اشتباه به افکار عمومی و فضای اقتصادی کشور می‌فرستد و لازم است از این روند جلوگیری شود. 

وی هشدار داد: از آنجا که مذاکرات وین تحت اشراف مسئولان در جریان است، اینگونه فضاسازی‌های غیرمسئولانه صرفا کنشگری در راستای منافع جناحی نیست و اقدام علیه امنیت ملی به شمار می‌رود و بدون تردید به این مسئله توسط مراجع ذیصلاح رسیدگی خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید