سید حسن نصرالله: کرونا نگرفته ام

کدخبر: ۴۱۰۶۳۰
اقتصادنیوز : سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی خود به مناسبت روز جهانی قدس گفت: ملت فلسطین شایستگی حفظ قدس و اراضی و حقوق خود را دارند. ملت فلسطین شایستگی دفاع از اراضی خود را دارند و ما نیز در کنار آنها ایستاده‌ایم.‎
سید حسن نصرالله: کرونا نگرفته ام

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم سخنان سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان به مناسبت روز جهانی قدس هم اکنون از شبکه‌های تلویزیونی از جمله المنار در حال پخش است. 

 سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنرانی خود که به مناسبت روز جهانی قدس انجام می‌دهد و در حالی که صدایش گرفته به نظر می رسید  تاکید کرد که از التهاب در ریه‌های خود رنج می‌برد و این موضوع چیزی است که معمولاً به علت تغییر فصل و آب و هوا برای او پیش می‌آید.

سیدحسن نصرالله در  سخنرانی خود  تاکید کرد می‌خواهم به همه تاکید کنم که من به بیماری کرونا مبتلا نشده‌ام و هیچ عوارضی از این بیماری در من وجود ندارد. ‎

وی در این سخنرانی اظهار داشت که در صحبت‌های امروز به  دو موضوع اساسی مرتبط با لبنان خواهد پرداخت که از منظر اسرائیل نیز حائز اهمیت است. نکته اول ترسیم مرزهای دریایی و موضوع دوم مانوری است که رژیم اسرائیل از روز یکشنبه آغاز خواهد کرد و تا چندین هفته ادامه خواهد داشت.

 دبیر کل حزب الله در این سخنرانی تاکید کرد که ثبات ملت فلسطین و  التزام این ملت به حق خود و  کنار نگذاشتن موضوع قدس یک موضوع اساسی است که به مقاومت مشروعیت می‌بخشد.

 وی در عین حال ابراز داشت که مهمترین و  پر اهمیت ترین موضوع  که باید در عرصه میدانی تثبیت شود، ورود نوار غزه و موشک‌هایش  به خط درگیری ها است.  این موضوع می تواند افق های بزرگی را در مسیر مقاومت باز کند.  فلسطینیها نه از دولتشان و نه از قدس دست نمی‌کشند و اتفاقاتی که امروز در عرصه فلسطین و در محله الشیخ جراح شاهد آن هستیم دلیلی بر این موضوع است.  

نصرالله خاطرنشان کرد ما مطمئن هستیم که ملت فلسطین شایستگی حفظ قدس و اراضی و حقوق خود را دارند. ملت فلسطین شایستگی دفاع از اراضی خود را  دارند و ما نیز در کنار آنها ایستاده ایم.‎

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید