تعطیلات عید فطر ورود به شیراز ممنوع شود

کدخبر: ۴۱۰۸۱۹
اقتصادنیوز : رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز پیشنهاد داد که با هدف ممانعت از شدت گرفتن شیوع کروناویروس و قطع زنجیره انتقال، در روزهای پایانی هفته که با ایام عید سعید فطر همزمان است، ورود به شیراز، ممنوع شود.
تعطیلات عید فطر ورود به شیراز ممنوع شود

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین ، مهرزاد لطفی ضمن ابراز نگرانی از ادامه دار شدن موج چهارم بیماری در سطح جامعه، تاکید کرد: در شرایطی قرار داریم که این پاندمی جان تک تک اعضای جامعه، به ویژه گروه های آسیب پذیری مانند سالمندان و بیماران زمینه ای را تهدید می کند و لازم است یکایک ما با جدی گرفتن پروتکل های بهداشتی، در قطع زنجیره های انتقال این ویروس و حفظ سلامت عمومی سهیم شویم.

لطفی خاطرنشان کرد: اگرچه طی روزهای پایانی هفته گذشته، شاهد کاهش نسبی آمار ورودی به بیمارستان ها در استان فارس بودیم، اما این شرایط شکننده است و شیراز همچنان در وضعیت قرمز قرار دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنین با اشاره به مصوبات ستاد ملی کرونا در زمینه اجرای محدودیت های تردد در روزهای پایانی هفته و تعطیلات عید فطر، افزود: پیشنهاد ممنوعیت کامل ورود به شیراز توسط این دانشگاه به ستاد استانی مدیریت بیماری کرونای فارس، ارائه شده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید