پیام تسلیت سپاه خوزستان در پی درگذشت پدر شهیدان خادمی

کدخبر: ۴۱۱۳۲۳
سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، درگذشت حاج رضا خادمی پدرشهیدان عبدالکریم، عبدالرحیم و عظیم خادمی از شهرستان شوشتر را تسلیت گفت.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، درپی درگذشت حاج رضا خادمی پدرشهیدان عبدالکریم، عبدالرحیم و عظیم خادمی از شهرستان شوشتر سپاه ولی عصر(عج) خوزستان اطلاعیه ای به شرح ذیل صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت مرحوم حاج رضا خادمی پدر بزرگوار دلاور مردان دوران حماسه و ایثار، شهیدان والامقام عبدالکریم، عبدالرحیم و عظیم خادمی که خود از ایثارگران دفاع مقدس است و همه عمر خود را در راه تربیت فرزندان صالح، شایسته و آموختن مکتب امام حسین (ع) به آنان برای پاسداری از نظام و انقلاب اسلامی، دفاع از حریم ولایت سپری نمود و با نثار خون و جان خود در راه انقلاب اسلامی به آن واقعیت عینی بخشیدند موجب تأسف و تأثر فراوان گردید.

ایثارگر بزرگواری که در دفاع از ارزش‌ها و کیان اسلامی، از بهترین و ارزشمندترین سرمایه های خود گذشت و بدون شک نام و یاد جاودانش به عنوان اسوه و الگوی صبر و فداکاری برای همیشه در صفحه زرین سراسر حماسه و سرافرازی مردمان این سرزمین می درخشد.

سپاه ولی عصر(عج) در گذشت این عزیز سفر کرده را به ملت شهید پرور خوزستان و خانواده محترم خادمی تسلیت میگوید و از خداوند منان رحمت وغفران الهی را برای آن مرحوم ، مغفور و تحمل صبر جزیل برای بازماندگان خواستار است.

معاونت روابط عمومی وتبلیغات سپاه ولی عصر(عج) خوزستان


 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید