وزیر احمدی نژاد در انتخابات 1400 ثبت نام کرد/ وهاب عزیزی هم آمد/ درخواست اقای کاندیدا از شورای نگهبان

کدخبر: ۴۱۱۳۶۱
محمدحسین نامی وزیر اسبق ارتباطات با حضور در محل ستاد انتخابات کشور برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.
وزیر احمدی نژاد در انتخابات 1400 ثبت نام کرد/ وهاب عزیزی هم آمد/ درخواست اقای کاندیدا از شورای نگهبان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، «محمدحسین نامی» وزیر اسبق ارتباطات صبح‌ امروز(سه‌شنبه) با حضور در محل ستاد انتخابات کشور در خیابان فاطمی تهران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.

گفتنی است، ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات، از امروز(۲۱ اردیبهشت) به مدت ۵ روز ادامه خواهد داشت و داوطلبان با به همراه داشتن مدارک قید شده در اطلاعیه شماره ۵ شورای نگهبان می‌توانند با حضور در ستاد انتخابات کشور، نام نویسی خود را انجام دهند.

0RHIlOEJAfiE

شورای نگهبان به خواست مردم توجه کند

همچنین بنابر گزارش ایلنا، وهاب عزیزی در ساعت ابتدایی از اولین روز ثبت‌نام از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری با حضور در ستاد انتخابات کشور، به عنوان نامزد جریان سوم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برای حضور در انتخابات نام‌نویسی کرد.

این فعال سیاسی شعار خود را «جهاد برای حل مشکلات مردم، جهاد برای قطع زنجیره فساد، ویژه خواری و رانت» اعلام کرد و طی سخنانی گفت: مردم ما همیشه در عرصه های مختلف جهاد حضور داشتند و نقش آفرینی کردند و حق مردم هست که برای حل مشکلات آنها اقدام جهادی انجام شود.

ثبت‌نام نامزد جریان سوم در انتخابات ریاست جمهوری/عزیزی: با مطالبه مردم آمده‌ام/شورای نگهبان به خواست مردم توجه کند/منافع یک گروه در مشارکت پایین است اما منافع ملی مشارکت بالا طلب می‌کند

عزیزی علت حضور خود را مطالبه مردمی عنوان کرد و افزود: در این دوره از انتخابات مطالبه اصلی مردم سپردن مدیریت اجرایی کشور به دست چهره‌های جدید و غیرتکراری است. استدلال مردم این است که حاصل عملکرد مدیران تکراری و کسانی که مدت ها در مناصب کلان مدیریتی حضور داشتند، اوضاع نابسامان اقتصادی، بحران و رکود است. لذا مردم خواستار روی کار آمدن مدیران تازه نفس و غیرتکرای هستند. تاکید مقام معظم رهبری هم بر تشکیل دولت جوان و تازه نفس است. شورای نگهبان بر توصیه های رهبری دقت عملی داشته باشد.

وی ادامه داد: من به عنوان یک ایرانی مسلمان ابتدا خودم و اعضای شورای نگهبان را توصیه به تقوای الهی و پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب می‌کنم و بعد به شورای نگهبان توصیه می‌کنم به خواست مردم توجه کند، صدای مردم را از زبان مردم و بدون واسطه بشنود. حرف مردم این است که از چهره های تکراری و مدیران ناکارآمد خسته شده‌ایم. اجازه بدهید چرخش نخبگان در کشور انجام دهد. مردم نامزدی غیر از اصولگرا و اصلاح‌طلب می‌خواهند. مردم سهم خودشان را از انتخابات در چهره های جدید و غیر تکراری جستجو می کنند.

این فعال سیاسی و رسانه‌ای افزود: ما اصرار داریم برای تشکیل دولت جوان جهادی، نامزد جریان سوم تائید صلاحیت شود. اگر در بین کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری دوره سیزدهم  نامزد مردمی و غیرتکراری حضور نداشته باشد، از هیچ چهره تکراری حمایت نخواهیم کرد. هرچند که بر اصل انتخابات و مشارکت در آن اعتقاد داریم. 

در اکوایران ببینید:مصوبه شورای نگهبان بی‌معنی است!

عزیزی در پایان خطاب به شورای نگهبان، بیان داشت: اجازه بدهید با حضور چهره های جدید شور انتخاباتی ایجاد شود و مردم احساس مشارکت واقعی را لمس کنند. شاید عده‌ای منافع گروه انحصاری خودشان را مشارکت پایین مردم در انتخابات جستجو کنند ولی منافع ملی در مشارکت حداکثری و جوش و خروش انتخاباتی مردم پای صندوق های رای است، منافع ملی را در یابیم نه منافع ملی را.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید