رگبار و رعد و برق در ۲۰ استان کشور

کدخبر: ۴۱۱۷۲۴
اقتصادنیوز : مدیرکل ‌پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به اینکه امروز (۲۲ اردیبهشت) در۲۰ استان کشور رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت رخ‌ خواهد داد، از افزایش محسوس دما در در اردبیل و غرب سواحل خزر طی دو روز آینده خبر داد.
رگبار و رعد و برق در ۲۰ استان کشور

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا ،صادق ضیاییان  اظهارکرد: در ساعات بعد از ظهر و اوایل امشب (۲۲ اردیبهشت) در برخی نقاط استان‌های ساحلی خزر و استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان، همدان، مرکزی، قم، کردستان، کرمانشاه، لرستان، اصفهان، کرمان، شمال و شرق فارس، غرب یزد و شرق استان‌های چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد وقوع رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در برخی نقاط خیزش گرد و خاک ‌پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: این شرایط فردا و جمعه ( ۲۳ و ۲۴ اردیبهشت) علاوه‌بر مناطق ذکر شده در استان‌های اردبیل و آذربایجان‌های شرقی و غربی نیز ‌پیش‌بینی می‌شود.

به گفته مدیرکل ‌پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در ساعات بعدازظهر روزهای شنبه و یکشنبه (۲۵ و ۲۶ اردیبهشت) در استان‌های واقع در دامنه‌های البرز مرکزی، زاگرس مرکزی و جنوبی بارش رخ خواهد داد.

وی با بیان اینکه در سه روز آینده در شرق کشور به‌ویژه منطقه زابل وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک رخ خواهد داد، اظهارکرد: طی دو روز آینده در اردبیل و غرب سواحل خزر افزایش محسوس دما خواهیم داشت.

ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۳ اردیبهشت) کمی ابری در بعد ازظهر افزایش ابر،  رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد شدید و با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۳۰ درجه سانتیگراد و طی روز جمعه (۲۴ اردیبهشت) نیز کمی ابری در بعد ازظهر افزایش ابر،  رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید