حمایت قاطع جو بایدن از امنیت اسرائیل

کدخبر: ۴۱۱۷۴۳
جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید گفت: حمایت جو بایدن رئیس جمهور آمریکا از امنیت اسرائیل و حق مشروع آن، برای دفاع از خود، امری قطعی است و هرگز تغییر نمی‌کند.
حمایت قاطع جو بایدن از امنیت اسرائیل

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از مهر، جن ساکی سخنگوی کاخ سفید بدون اشاره به اقدامات تحریک آمیز رژیم صهیونیستی، حملات موشکی نیروهای مقاومت را که در دفاع از مردم مظلوم فلسطین اشغالی و نوارغزه انجام می‌شود، محکوم کرد.

هیل گزارش داد، وی مدعی شد: حمایت جو بایدن رئیس جمهور آمریکا از امنیت اسرائیل و حق مشروع آن (!) برای دفاع از خود، امری قطعی است و هرگز تغییر نمی‌کند.

ساکی در ادامه ادعاهای خود افزود: بایدن روزانه در جریان تحولات در بیت‌المقدس و غزه از جمله ویدئوهای منتشر شده از رگبار راکت‌هایی که تل‌آویو را هدف قرار می‌دهند، قرار می‌گیرد. از هفته گذشته، او به تیمش دستور داده که تعامل فشرده‌ای با مقامات ارشد اسرائیلی و فلسطینی و همچنین سران خاورمیانه داشته باشد. تیم او در حال انتقال پیامی واضح و مداوم درباره تنش‌زدایی است و این تمرکز اصلی ما است.

این ادعاها در حالی مطرح می‌شود که طبق اعلام وزارت بهداشت غزه، شمار تلفات حملات رژیم صهیونیستی به ۴۳ شهید و ۲۹۶ زخمی افزایش یافته است. در میان شهدا ۱۳ کودک به چشم می‌خورند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید