حملات شدید اسرائیل به مناطق مختلف نوار غزه

کدخبر: ۴۱۱۸۳۶
منابع خبری در نوار غزه می‌گویند رژیم صهیونیستی از دقایق نخست بامداد پنجشنبه، مناطق مختلفی را در شمال، مرکز و جنوب نوار غزه به شدت تحت حملات هوایی و توپخانه‌ای قرار داده است.
حملات شدید اسرائیل به مناطق مختلف نوار غزه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، خبرگزاری فلسطینی شهاب نوشت، ساختمان «بانک ملی اسلامی» و دیگر مؤسسات مالی در نوار غزه هدف حملات صهیونیست‌ها قرار گرفته است.

خبرنگار شهاب از نوار غزه گزارش می‌دهد: «هواپیماهای دشمن اسرائیلی در حال هدف قرار دادن مناطق مختلفی در نوار غزه از جمله جبالیا و شیخ زاید هستند».

این خبرگزاری با بیان اینکه منطقه فقط منطقه شیخ زاید در این دقایق بیش از ۳۰ بار هدف تجاوز صهونیست‌ها قرار گرفته، افزود: «هواپیماهای اشغالگر جاده‌های اصلی متصل به استان‌های نوار غزه را هدف قرار می‌دهند».

رسانه‌های فلسطینی ضمن اشاره به تمرکز حملات اسرائیل بر زیرساخت‌ها و جاده‌های مهم نوار غزه، خبر دادند: «هواپیماهای جنگی اشغالگران، به ستاد امنیت داخلی در حوالی میدان تعلیم در شمال نوار غزه را حمله کردند».

با این حال اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطینی تأیید کرد که دشمن صهیونیستی بخاطر هدف قرار دادن غیرنظامیان در نوار غزه، هزینه سنگینی پرداخت خواهد کرد.

پس از حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی در قدس اشغالی و حمله به نمازگزاران، تنش‌ها در فلسطین اشغالی شده یافته است. فلسطینی‌ها از هفته گذشته نسبت به رای دادگاه رژیم اسرائیل مبنی بر اخراج خانواده‌های فلسطینی از محله شیخ جراح در شرق بیت المقدس در میان حملات نیروهای صهیونیستی اعتراض کردند.

بعد از حملات بی‌رحمانه و جنایتکارانه توپخانه و جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کشتار فلسطینیان بی‌گناه، ارتش این رژیم از شلیک شدن بیش از یک‌هزار فروند راکت و موشک از نوار غزه به سمت اراضی اشغالی طی دو روز اخیر خبر داد.

رسانه‌های اسرائیلی می‌گویند تاکنون حداقل پنج صهیونیست در این عملیات‌ها به هلاکت رسیده و بیش از ۱۰۰ نفر از آنها نیز مجروح شدند.


 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید