کرونای آفریقایی در ایران قربانی می گیرد

کدخبر: ۴۱۱۸۷۳
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان ا اشاره به اینکه تاکنون ۴۴ مورد کرونای آفریقایی در پارسیان، بندرلنگه و بندرعباس شناسایی شده است، تصریح کرد:یک بیمار مبتلا به کرونای آفریقایی در هرمزگان جان باخت.
کرونای آفریقایی در ایران قربانی می گیرد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، دکتر فاطمه نوروزیان با بیان اینکه یک بیمار مبتلا به کرونای آفریقایی در هرمزگان جان باخت، افزود: فرد جان باخته یک مرد ۷۱ ساله از پارسیان بود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۴۴ مورد کرونای آفریقایی در پارسیان، بندرلنگه و بندرعباس شناسایی شده است، تصریح کرد: گرچه تاکنون بیماران مبتلا به کرونای آفریقایی در این سه شهرستان شناسایی شده اند، ولی این ویروس به احتمال زیاد در دیگر نقاط استان نیز پراکنده شده است و مردم شیوه نامه نامه های بهداشتی را جداً رعایت کنند.

نوروزیان با بیان اینکه در روزهای گذشته نیز یک جوان ۲۸ ساله بر اثر ابتلای به کرونای نوع هندی در میناب جان خود را از دست داد، اظهار کرد: ۴ بیمار مشکوک به کرونای هندی دیگر نیز شناسایی شده اند و پس از آزمایش از آن ها، نمونه برای تایید به تهران ارسال شده است.

وی با اشاره به اینکه ۲۲ اردیبهشت، دو نفر بر اثر ابتلای به کرونا جان در هرمزگان جان باختند و شمار کل جان باختگان این بیماری در استان به هزار و ۱۹۵ نفر رسید، خاطرنشان کرد:  ۹۷ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شدند . اکنون در مجموع ۴۴۰ نفر در بیمارستان‌های استان تحت مراقبتند.

نوروزیان بیان کرد: از مجموع بستری ها، ۷۸ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۱۳ نفر از آن‌ها وخیم است.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید