طعنه رئیس ستاد انتخابات کشور به احمدی‌نژاد

کدخبر: ۴۱۱۹۰۳
رئیس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه یکی از داوطلبان، روز گذشته پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکرد، گفت: داوطلبی که اصرار می‌کند جمعیت قابل توجهی را بیاورد، باید مسئولیتش را بپذیرد.
طعنه رئیس ستاد انتخابات کشور به احمدی‌نژاد

به گزارش اقتصادنیوز به مهر، جمال عرف صبح امروز و در سومین روز از ثبت‌نام داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری سیزدهم در محل ستاد انتخابات کشور حضور یافت.

وی از روند ثبت‌نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری بازدید به عمل آورد.

رئیس ستاد انتخابات کشور در حاشیه بازدید از روند ثبت نام از داوطلبان انتخابات در جمع خبرنگاران، گفت: ما در شرایط بیماری کرونا هستیم و وزیر کشور رئیس قرارگاه عملیاتی کرونا است و توقع این است که در ستاد انتخابات پروتکل های بهداشتی رعایت شود.

وی با بیان اینکه یکی از داوطلبان روز گذشته این پروتکل ها را رعایت نکرد و من می‌خواهم مسئولیت اجتماعی آنها را گوشزد کنم، افزود: داوطلبی که اصرار می‌کند جمعیت قابل توجهی را بیاورد و در خیابان تجمع ایجاد کند، باید مسئولیتش را بپذیرد.

معاون سیاسی وزیر کشور همچنین با بیان اینکه روند ثبت نام به درستی انجام می شود، گفت: از ظرفیت مواد قانونی استفاده می‌کنیم و کلیه داطلبان ذیل‌ماده ۵۹ مدارکشان را در اختیار ما قرار می دهند و ما هم در اختیار شورای نگهبان قرار می دهیم. این ورند، روند مثبتی است

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید