تمهیدات کرونایی دربی استقلال پرسپولیس اعلام شد

کدخبر: ۴۱۲۰۳۵
معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران تمهیدات کرونایی در نظر گرفته شده برای شهرآورد سرخ آبی های پایتخت را تشریح کرد.
تمهیدات کرونایی دربی استقلال پرسپولیس اعلام شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حمید رضا گودرزی معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران اظهار کرد: پیرو هماهنگی های بعمل آمده و جلسات کمیسیون ورزشی شورای تامین و سازمان لیگ مقرر گردید حضور کلیه عوامل اجرایی و تیم ها مطابق پروتکل های ابلاغی و فاصله گذاری اجتماعی انجام شود.

وی ادامه داد : حضور خبرنگاران و عکاسان در دربی فردا مطابق پروتکل ها بوده و تعداد حضور آنها نیز بر اساس پروتکل ها خواهد بود که جهت نظارت بیشتر کاورهای جدید برای افراد در نظر گرفته شده است. جایگاه های سی آی پی نیز در اختیار مدیران تیم ها است تا عوامل اجرایی باشگاه ها در این مکان مستقر شوند و همچنین کلیه عوامل پخش زنده با هماهنگی مرکز حفاظت و صیانت صدا و سیما امکان ورود خواهند داشت.

گودرزی افزود: بازی بدون حضور تماشاگران بوده و نمایندگان وزارت بهداشت و ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا بر رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی نظارت خواهند داشت. در دو جلسه فوق نمایندگان وزارت بهداشت و ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا حضور داشته و تصمیمات طبق نظارت و نظر نمایندگان فوق اتخاذ گردیده است.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران تصریح کرد:براساس نظر اعضای کمیسیون ورزشی ساعت بازی از ۲۰:۳۰ به ۱۹:۳۰ تغییر یافت تا عوامل اجرایی به ممنوعیت ساعات تردد برخورد نکنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید