ازحاشیه آذری جهرمی - فرهاد مجیدی و بیشعوری، تا خبر مهم لغو طرح ترافیک!

کدخبر: ۴۱۲۵۱۰
خبر حمله شدید فرهاد مجیدی به آذری جهرمی، لغو طرح ترافیک برای پایتخت نشین ها و فوتبال پرسپولیس و استقلال آنقدر اهمیت داشت که جستجوی آن در فضای مجازی به یکی از خبرهای پربیننده تبدیل شد.
ازحاشیه آذری جهرمی - فرهاد مجیدی و بیشعوری، تا خبر مهم لغو طرح ترافیک!

به گزارش اقتصادنیوز، حمله شدید فرهاد مجیدی به آذری جهرمی پس از شکست در دربی.دقایقی پس از باخت استقلال به پرسپولیس بود که وزیر ارتباطات در توئیتر به کری خوانی هایش با استقلالی ها ادامه داد  و نوشت که دو ستاره ای که استقلالی ها دارند احتمالا سیاره است! این  توئیت آذری جهرمی اما واکنش تند سرمربی استقلال در کنفرانس خبری پس از بازی را به همراه داشت: « واقعا یک وزیر آنقدر شعور ندارد که نمی‌داند با یک برد و باخت تماشاگران تحت تاثیر قرار گرفته و ناراحت یا خوشحال می‌شوند؟ البته با وجود چنین وزرایی کشور ما دچار مشکل شده است. امیدوارم سطح و شعور این افراد در حد یک وزیر باشد.» این انتقاد مجیدی نسبت به وزیر ارتباطات به حدی تند بود که خیلی زود بر روی سایت های خبری و فضای مجازی قرار گرفت و «آذری جهرمی فرهاد مجیدی »به یکی از اخبار پربیننده روز تبدیل شد.

لغو طرح ترافیک برای پایتخت نشین ها آنقدر اهمیت داشت که جستجوی آن در فضای مجازی طرح ترافیک 25 اردیبهشت را به یکی از خبرهای پربیننده تبدیل کند. 

ستاد ملی کرونا از روز پنجم اردیبهشت برای کاهش حجم مسافران در ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت و گذر از وضعیت قرمز کرونایی، لغو طرح ترافیک را به مدت یک هفته مصوب کرد.

پس از آن، معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نیز به دلیل مواجهه با شب‌های قدر این مدت زمان را تا پایان ماه مبارک رمضان تمدید کرد.مدت زمانی که امروز به پایان رسید.

همچنین این ستاد در مصوبه دیگری اعلام کرد هرگونه سفر بین شهری با خودروی سواری در همه رنگ بندی‌ها در ایام تعطیلات عید فطر از ساعت ۱۴ روز سه‌شنبه تا ظهر شنبه ۲۵ اردیبهشت ممنوع است. ورود و خروج از مناطق قرمز یک میلیون تومان و مناطق نارنجی و زرد ۵۰۰ هزار تومان جریمه به دنبال خواهد داشت.

بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا از سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت تا امروز شنبه ۲۵ اردیبهشت، در سراسر کشور محدودیت‌های تردد اعمال خواهد شد.

در میان اخبار ورزشی هم تیم‌های در فوتبال پرسپولیس و استقلال در چارچوب رقابت های هفته بیست و سوم لیگ برتر بیستم فوتبال ایران و در نود و پنجمین‌ شهر آورد تهران جمعه 24 اردیبهشت 1400 ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یکدیگر رفتند.دیداری که در نهایت این با نتیجه یک بر صفر به نفع شاگردان گل محمدی به پایان رسید.

تک  گل این دیدار را عیسی آل کثیر در دقیقه 55 برای پرسپولیس به ثمر رساند.دربی و حاشیه هایش همیشه آنقدر اهمیت داشته که در صدر اخبار پربینده قرار بگیرد.

همچنین در میان اخبار دیگر می توان به قرعه کشی ایران خودرو عید فطر،واریز سود سهام عدالت،درگیری در الشتر لرستان، صرافی ارز دیجیتال شیبا، اخبار بارسلونا، پیروزی برده،نرخ ارز  دلار سکه طلا یورو قیمت طلا،محمد رضا عارف،صندوق بازنشستگی کشوری،بازی استقلال پرسپولیس دربی، توییت علی لاریجانی، سریال سیاوش قسمت شانزدهم،قیمت گوشی سامسونگ امروز ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰،شرکت ابریشم گیلان،کلیپ ارسلان و دیانا اشاره کرد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید