حق شناس: مستقل آمده‌ام

کدخبر: ۴۱۲۵۱۸
محمدجواد حق شناس گفت: درعین همدلی و هماهنگی آتی با نهاد اجماع ساز، مبتنی برمنافع ملی، دراین مقطع بصورت مستقل وارد انتخابات شده ام.
حق شناس: مستقل آمده‌ام

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایسنا، محمدجواد حق شناس پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نامزدی من در این انتخابات، در راستای آرمان های مردم، ادای وظیفه و تکلیف در قبال ملت و جریان کلی معتدل و خردگرای اصلاحات است، اظهار کرد: اما درعین همدلی و هماهنگی آتی با نهاد اجماع ساز، مبتنی برمنافع ملی، دراین مقطع  بصورت مستقل وارد انتخابات شده ام؛ چرا که معتقدم جریان اصلاحات حق و وظیفه دارد در هر انتخاباتی با حضور و مشارکت و ثبت نام همه نیروهای واجد شرایط تمایل و آمادگی خود را برای مشارکت مستقیم در انتخابات و اداره امور کشور به ملت و جهان نشان دهد.

وی ادامه داد: درعرصه  سیاست به حکومت مردم بر مردم برای مردم تاکید دارم. درعرصه فرهنگ؛ به تنوع و تکثر وآزادی های فرهنگی پایبندم. درعرصه اقتصاد؛ به حق غیر قابل نقض مالکیت افراد و تولید ملی معطوف به صادرات و محدودسازی نقش دولت ، باور دارم. در عرصه اجتماع  به آزادی های فردی و تامین و عدالت اجتماعی اصرار دارم.

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد:  درحوزه سیاست خارجی لازم است در صحنه جهانی و منطقه ای در راستای منافع و امنیت ملی، توسعه کشور و حتی استقلال میهن طرحی نو در اندازیم تا در قالب صلح و دوستی و همزیستی مسالمت آمیز و سازنده با نظام جهانی ، منطقه ای بویژه همسایگان از جمله با تاکید بر حوزه تمدن ایرانی امکان جبران عقب ماندگی ها و رسیدن به پیشرفت و جایگاه جهانی درخورمردم ایران فراهم گردد. درحوزه سیاست داخلی لازم است از ایجاد جو و فضای اطلاعاتی و امنیتی و انسدادهای سیاسی بپرهیزیم  تا بتوانیم در مسیر اجماع ملی ، شفاف سازی ، روان سازی و انتقال سالم و قانونی قدرت حرکت کنیم .

حق شناس در پایان گفت: لازم است با ایجاد فضای آزاد و اعتماد به ملت و بویژه احزاب و جامعه مدنی و نخبگان و پذیرش نقد و اصلاح از درون و با ارتقای کرامت انسانی و سرمایه اجتماعی راه را برای پیشرفت و تعالی جامعه باز کنیم .

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید