حمله موشکی بزرگ به تل‌آویو انجام شد

کدخبر: ۴۱۲۵۷۹
رسانه‌های اسرائیلی بامداد یکشنبه از به‌صدا درآمدن آژیرهای هشدار عملیات راکتی در تل‌آویو و شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف غزه از حمله عسقلان و اشدود، همزمان با پایان مهلت دو ساعته حماس خبر دادند.
حمله موشکی بزرگ به تل‌آویو انجام شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، پیش از این، رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند که همزمان با پایان مهلت دو ساعته حماس به صهیونیست‌ها، «ابو عبیده» سخنگوی گردان‌های القسام تا لحظاتی دیگر سخنان مهمی را از آنتن زنده شبکه ماهواره‌ای «الاقصی» بیان می‌کند.

بعد از آژیرهای هشدار،  «ابوعبیده» سخنگوی گردان‌های القسام اعلام کرد: «ما در واکنش به بمباران برج الجلا حمله بزرگی را با ده‌ها موشک به تل‌آویو و اشدود انجام می‌دهیم».

رسانه‌های اسرائیلی با انتشار این تصویر، نوشتند که گروه‌های مقاومت غزه، تعداد بسیار زیادی موشک و راکت به سمت مرکز فلسطین اشغالی از جمله تل‌آویو شلیک کرده است.

مناطق دورتر از تل‌آویو هم نیز هدف قرار گرفتند و موشک‌های مقاومت حتی تا نزدیکی نابلس و نتانیا نیز پرواز کردند.

برخی منابع می‌گویند در عرض چند دقیقه بیش از ۳۰ فروند راکت و موشک فقط به تل‌آویو شلیک شده است.

 به نوشته رسانه‌های اسرائیلی، صدای آژیرهای هشدار به‌طور ممتد در تل‌آویو و دیگر مناطق به‌گوش می‌رسد و خواب را از چشمان صهیونیست‌های اشغالگر ربوده است.

خبرنگار شبکه «الجزیره» از فلسطین اشغالی گزارش داد: «راکت‌های شلیک‌شده از نوار غزه، به منطقه هشارون در شمال تل‌آویو رسیدند. سامانه‌های پدافندی گنبد آهنین برای رهگیری موشک‌ها تقلا می‌کنند اما تعداد آنها بسیار زیاد است. ».

الجزیره ادامه داد: «صدای آژیرهای هشدار در تل‌آویو، پس از شنیده‌شدن صدای انفجارهای مهیب در این منطقه، بار دیگر بلند شد. موشک های شلیک‌شده توسط گردان‌های القسام، تل‌آویو، مرکز و جنوب و سواحل فلسطین اشغالی را هدف قرار داد. از جنوب فلسطین اشغالی تا هرتزیلیا، میلیون‌ها صهیونیست‌ها به پناهگاه‌ها گریخته‌اند».

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید