ممنوع الکاری زانیار خسروی و تبلیغ یخچال لیلا حاتمی مهم تر از دلار و سکه!

کدخبر: ۴۱۲۸۰۲
خبر تیزر تبلیغاتی لیلا حاتم، ممنوع الکار شدن خواننده معروف پاپ و روز پسر در فهرست پربازدید ترین اخبار روز قرار گرفت.
ممنوع الکاری زانیار خسروی و تبلیغ یخچال لیلا حاتمی مهم تر از دلار و سکه!

به گزارش اقتصادنیوز، لیلا حاتمی تازه ‌ترین چهره‌ای است که تجربه جدیدی در عرصه تبلیغات داشته و در تیزر مربوط به یک نشان تجاری لوازم خانگی که در فضای مجازی منتشر شده، بازی کرده است. پس از انتشار این تبلیغ طولی نکشید که کاربران فضای مجازی، به کیفیت تبلیغ و حضور لیلا حاتمی در دنیای تبلیغات، واکنش نشان دادند و با آن شوخی کردند. لیلا حاتمی در این تیزر که مربوط به تبلیغ یک یخچال است، سنت‌ شکنی می‌کند و با شوق از نیروهای خدماتی می‌خواهد که یخچال را در محوطه هال و پذیرایی بگذارند، سپس با احساس رضایت سراغ یخچال می‌رود، از زیبایی آن تعریف و با آن صحبت می‌کند! یخچال هم مانند یک روبات، به صحبت‌ هایش واکنش نشان می‌دهد و با او حرف می زند. آن چه بیش از همه در واکنش‌ ها دیده می‌شود انتقاد از کیفیت تیزر و ایده آن است.

همچنین خبر ممنوع الکار شدن خواننده معروف پاپ خیلی سریع درفضای مجازی پیچید و با واکنش هایی همراه شد. خواننده پاپ ‎زانیارخسروی اعلام کرد که به دلیل انتشار دابسمش های طرفدارانش در اینستاگرام تا اطلاع ثانوی ‎ممنوع الکار شده است. زانیار در ویدئویی گفت: «دنبال این هستید که ما را به زور از مملکت فراری دهید؟بجای آنکه بگویید فلانی ‎مهاجرت کرد بپرسید چه کسی باعث مهاجرتش شده؟ 

روز جهانی پسران برای تمرکز بر پسران و زندگی بهتر آن‌ها است. این شامل مواردی است که برای شادی، سلامتی و ارزشمند بودن در خانواده و جامعه به آنها نیاز دارند.  تاریخ دقیق روز جهانی پسر در تقویم سال ۱۴۰۰ روز یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ برابر با ۱۶ می ۲۰۲۱ است. یکی از اهداف این روز تمرکز بر شادی و سلامتی پسران در خانواده و جامعه است. همچنین روزی است برای اینکه با فرزند یا نوه پسر بیشتر وقت بگذرانند

در روزهایی که به دلیل امکان توافق در برجام و همچنین نزدیک بودن به انتخابات ریاست جمهوری قیمت دلار و طلا(که همیشه مردم پیگیر آن بودند)نوسان زیادی دارد اما باز هم خبرهای حاشیه ای چهره های معروف مثل زانیار خسروی و لیلا حاتمی برای مردم در اولویت است!

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید