وحشتناک مثل قتل بابک خرمدین؛حاشیه ساز مثل ممنوع الخروجی همسر ظریف

کدخبر: ۴۱۳۰۰۹
خبر وحشتناک قتل بابک خرمدین با حاشیه سازی ممنوع الخروجی همسر ظریف در کنار مراکز تزریق واکسن بخشی از اخبار پربازدید امروز هستند.
وحشتناک مثل قتل بابک خرمدین؛حاشیه ساز مثل ممنوع الخروجی همسر ظریف

به گزارش اقتصادنیوز؛ هنوز چند وقتی از ماجرای انتشار فایل جنجالی ظریف نگذشته  است که داستان تازه ای دوباره او را سر زبان ها انداخته است.این بار  خبر  شایعه ممنوع الخروجی همسر او در فضای مجازی پر شده است.

خبر تا آنجایی پیش رفت که سخنگوی وزارت خارجه روز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت به آن واکنش نشان داد و در مصاحبه با خبرنگاران ادعای بعضی کانال‌های خبری مبنی بر ممنوع الخروج ‌شدن همسر محمدجواد ظریف از ایران را تکذیب کرد.

در پی خبری که کانال تلگرامی سحام‌نیوز مبنی بر ممنوع‌ازخروج شدن مریم ایمانیه، همسر محمدجواد ظریف، منتشر کرد، سعید خطیب‌زاده، سخنگوی وزارت خارجه، با نکذیب این خبر گفت: «همسر آقای ظریف ایشان را در سفر به سوریه و ادامه سفر ایشان همراهی کرده‌اند.»

چند وقتی است که فاز دوم واکسیناسیون کرونا با تزریق واکسن به سالمندان و بیماران زمینه ای آغاز شده است و مراکز بهداشتی واکسیناسیون را انجام می‌دهند.این در حالی است که همزمان با آغاز فاز دوم واکسیناسیون کرونا برای سالمندان، فهرست مراکز تزریق واکسن هم اعلام شده است و مردم پیگیر واکسن،واکسینه شدن و شرایط تزریق آن هستند.

البته با توجه به تاکید مسئولان وزارت بهداشت برای ثبت نام واکسیناسیون نیاز به مراجعه به مراکز بهداشتی نیست و افراد برای پیشگیری از تجمع در مراکز واکسیناسیون و ابتلا به کرونا منتظر بمانند تا پیامک واکسیناسیون ارسال شود.در صورتی هم که نوبت واکسیناسیون افراد رسیده بود و پیامکی ارسال نشد، کافی است افراد واجد شرایط در مهلت تعیین شده در سایت واکسیناسیون ثبت نام کنند تا پیامک و نوبت واکسیناسیون برای آنها ارسال شود.

برای مراجعه بدون ثبت نام و نوبت توصیه می شود به یکی از مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا که وسعت بزرگی دارند، مراجعه کنید.

خانواده هایی که در خانه سالمند دارند با استقبال روبرو شد و آنها با پیگیری این خبر به دنبال جزئیات و اگاهی از محل دقیق این مراکز بودند.

در میان اخبار جنایی هم صبح امروز خبر قتل بابک خرمدین،کارگردان جوان سینمای ایران به  جامعه هنری شوک بزرگی وارد کرد.جسد کارگردان ۴۷ ساله سینمای ایران در اکباتان پیدا شد و در تحقیقات اولیه، پدر و مادر این کارگردان دستگیر شدند و به قتل اعتراف کردند.

پدر بابک خرمدین در اعترافات خود گفته «پسرم مجرد بود. به خاطر اختلافاتی که داشتیم صبح یک‌شنبه او را با خوراندن مواد بیهوشی، بیهوش کردم و سپس با ضربات چاقو به قتل رساندم و برای خارج کردن جسدش از خانه، آن را تکه تکه کردم و در نزدیک‌ترین سطل آشغال خیابان انداختم.»

طبق گفته محمد شهریاری، سرپرست دادسرای جنایی تهران، در حال حاضر علاوه بر پدر، مادر بابک خرمدین نیز در بازداشت هستند و تحقیقات درباره جزییات و انگیزه قتل ادامه دارد.

همچنین از اخبار پربازدید دیگر امروز می توان به خبرسینا استوری،اسامی برندگان قرعه کشی خودروهای سایپا، موشک قاسم سلیمانی، انصراف کره شمالی از جام جهانی، مجری پرویز مشکاتیان،دختر مدل روس شهید غزه آزمون نظام مهندسی و  زمان واریز حقوق بازنشستگان کشوری اشاره کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید