حمله تند احمدی نژاد به نیروهای امنیتی/ از خشونت حمایت نمی‌کنم/ نظر من قطعی است+ فیلم

کدخبر: ۴۱۳۱۷۴
احمدی نژاد گفت: دو بار مرا ردصلاحیت کردند و به احترام مردم سکوت کردم. اما این‌بار رد صلاحیت شوم، رای نمی‌دهم؛ انتخابات را تایید نمی‌کنم و از هیچ نامزدی حمایت نمی‌کنم.
حمله تند احمدی نژاد به نیروهای امنیتی/ از خشونت حمایت نمی‌کنم/ نظر من قطعی است+ فیلم

به گزارش اقتصادنیوز ، محمود احمدی نژاد، رئیس دولت های نهم و دهم، پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری 1400 گفته بود:« در صورت عدم تایید صلاحیت، در انتخابات شرکت نمی‌کنم، به کسی رای نخواهم داد و از هیچ نامزدی هم حمایت نخواهم کرد.»

این اظهارات رئیس جمهور سابق با موجی از انتقادات و واکنش های سیاسیون رو به رو شد. حال کانال تلگرامی دولت بهار، فیلمی از احمدی نژاد منتشر کرده است که او درباره انتخابات 1400 و تحریم آن در صورت عدم تایید صلاحیت خود توضیح داد. 

در این فیلم، احمدی نژاد گفت:« من نظر خودم را در روز ثبت‌نام و در وزارت کشور به صراحت اعلام کردم. انتخابات متعلق به مردم و رای حق آنان است. 

وی ادامه داد: دو بار مرا ردصلاحیت کردند و به احترام مردم سکوت کردم. اما این‌بار رد صلاحیت شوم،  رای نمی‌دهم؛ انتخابات را تایید نمی‌کنم و از هیچ نامزدی حمایت نمی‌کنم. البته از تجمع اعتراضی و خشونت هم حمایت نمی‌کنم. همه مراقب باشند عناصر فاسد لانه کرده در نهاد ‌های امنیتی ماجرا درست نکرده و به حساب مردم و ما بگذارند. 

وی افزود: این حق مردم است. وقتی بی دلیل دایره انتخاب مردم را محدود کرده و نمی‌خواهند آنچه مردم می‌‌خواهند محقق شود و افراد را ردصلاحیت می‌کنند، به چه دلیل باید شرکت بکنم؟ 

وی در پایان گفت: این حق من است و هرگز، هرگز اگر مرا رد صلاحیت کردند، شرکت نمی‌کنم، فردا نگوید احمدی نژاد گفته است رای سفید بدهید، اسم مرا بنویسید، این کار و آن‌ کار کنید یا از کسی دفاع می‌کند. حتی از دوستان و همکاران نزدیک هم که خیلی به آنان ارادت دارم، حمایت نخواهم کرد. این نظر قطعی من است و تغییر نخواهد کرد.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید