افت شدید فوتی های روزانه کرونا/ تب کرونایی کشور آرام تر شد

کدخبر: ۴۱۳۴۱۱
بر اساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور در 24 ساعت گذشته 233 نفر فوت شدند که این آمار نشان از افت شدید آمار فوتی های روزانه کرونا نسبت به روز گذشته دارد.
افت شدید فوتی های روزانه کرونا/ تب کرونایی کشور آرام تر شد

به گزارش اقتصادنیوز، در آمارهای روزانه کرونایی در  29 اردیبهشت متغیرهای نگران کننده بیماری کرونا در 29 اردیبهشت نسبت به روز قبل روندی کاهشی را ثبت کرده اند. در همین خصوص میزان مرگ و میر در ادامه روند نوسانی خود بازهم به کمتر از 300 نفر رسید و 25 درصد کاهش پیدا کرد. بر اساس اعلام وزارت بهداشت روز گذشته 310 نفر فوت شدند که امروز این تعداد به 233 نفر رسید.

آمار ابتلا و بستری نیز نسبت به روز قبل کاهش یافت تا کمی تب کرونایی در این روز نسبت به روز قبل آرامتر شود.

بر اساس آمار وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۲ هزار و ۷۸۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که هزار و ۶۰۱ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به دو میلیون و ۷۹۲ هزار و ۲۰۴ نفر رسید.

وزارت بهداشت  افزود: تاکنون دو میلیون ۲۷۲ هزار و ۷۱۹ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.پنج هزار و ۱۵۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ نیز در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند و ۱۸ میلیون و ۴۱۸ هزار و ۹۸۳ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید