خط قرمز ضرغامی در انتخابات 1400/ کشور را بدون بودجه اداره می کنم!

کدخبر: ۴۱۳۴۲۹
عزت الله ضرغامی گفت: هیچ خط قرمزی در انتخابات جز منافع کشور و مردم ندارم.
خط قرمز ضرغامی در انتخابات 1400/ کشور را بدون بودجه اداره می کنم!

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از فارس، عزت الله ضرغامی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: بنده با احترام به تمامی نامزدها و افرادی که در انتخابات ۱۴۰۰ حضور دارند، تأکید می‌کنم که هیچ خط قرمزی در انتخابات جز منافع کشور و مردم ندارم. 

وی با اشاره به انتشار برخی تحلیل‌ها درباره همکاری ضرغامی با یکی از کاندیداها که پیشتر در رسانه ملی فعالیت داشته‌ است، گفت: بنده هیچ رودربایستی با فردی ندارم و تمام تلاشم در انتخابات نقد گذشته است، به همین دلیل حرف‌هایم را به صورت شفاف بیان خواهم کرد.

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: خود را برای برخورد با مافیا و کسانی که منافع‌شان در ادامه یافتن وضع موجود است و باندهای الیگارشی و هزار فامیل که حتی فساد را نیز بین خود تقسیم کرده‌اند، آماده کرده‌ام.  توجه به مسئله جوان و دولت جوان انقلابی یک ضرورت برای تداوم انقلاب اسلامی است، باید تمامی نامزدهای انتخابات موضع خود را به صورت صریح و شفاف در این زمینه اعلام کنند. 

ضرغامی با تأکید بر اینکه جوانگرایی نباید به صورت شعاری و ایده آرمانی مطرح شود، تصریح کرد: امروز خلاقیت، ابتکار، آشنایی با فناوری‌های روز که بزرگسالان با آن فاصله دارند، تحت سیطره جوانان است، به همین دلیل توجه به جوان و جوانی ضرورت جدی دارد؛ ما باید مناصب اجرایی را به جوانان واگذار کنیم تا خلاقیت و پشتکار و نیروی جوانی به کمک کشور بیاید.

این داوطلب انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه ۸۰ درصد افرادی که در اطراف بنده هستند جوانان زیر ۴۰ سال و برخی نیز زیر ۳۰ سال هستند، اضافه کرد: وقتی با این  جوانان حرف می‌زنیم، برایمان مشخص می‌شود که آنها از ما جلوترند و ایده‌های خلاقانه‌تری دارند؛‌ البته این جوانان تا حد زیادی به جبهه‌بندی‌ها و جناح‌بازی‌ها وصل نشده‌اند و همین موضوع باعث شد که آنها سالم باشند و به راحتی فعالیت‌ها را به پیش ببرند. 

وعده جنجالی ضرغامی: کشور را بدون بودجه اداره می کنم

این داوطلب انتخابات ریاست جمهوری به اداره دولت بدون بودجه به عنوان یک پیشنهاد اشاره کرد و گفت: این پیشنهاد را آقای عباسی مطرح و درباره جزئیات اجرای آن نکاتی دارد که می‌توان با استفاده از برنامه وی بسیاری از پروژه ها در دولت را بدون بودجه اداره کرد.  این سؤال مطرح می‌شود که چگونه رئیس جمهور بدون بودجه می‌تواند کشور را اداره کند که در این زمینه می‌توان از این برنامه یادشده استفاده کرد؛ ما در این حوزه نظرات جدی داریم و من به همه مردم می‌گویم که این کار شدنی است. 

وی در همین زمینه تصریح کرد هیچ بن‌بستی در کارهای اقتصادی کشور وجود ندار هر کسی که معتقد است نمی‌شود در کشور کار کرد را به مناظره دعوت می‌کنیم تا با آقای عباسی و تیم ایشان مناظره کند. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید