درخواست یک نماینده: اسامی نمایندگان حاضر در دیدار با رئیسی را منتشر کنید

کدخبر: ۴۱۳۶۲۶
این نماینده مجلس که خواست نامش فاش نشود گفت: آن طور که من در جلسه روز گذشته نمایندگان با آقای رئیسی برآورد کردم قطعاً ۲۰۰ نفر در این جلسه حضور نداشتند.
درخواست یک نماینده: اسامی نمایندگان حاضر در دیدار با رئیسی را منتشر کنید

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، یک نماینده حاضر در نشست روز گذشته جمعی از نمایندگان مجلس با سید ابراهیم رئیسی در واکنش به ادعای حضور بیش از ٢٠٠ نماینده در این دیدار خواستار انتشار اسامی حاضران شد.

این نماینده مجلس که خواست نامش فاش نشود گفت: آن طور که من در جلسه روز گذشته نمایندگان با آقای رئیسی برآورد کردم قطعاً ۲۰۰ نفر در این جلسه حضور نداشتند. ضمن اینکه آمدن و رفتنی هم نبوده که تعداد نمایندگان متغیر باشد. برای اثبات این ادعا می‌توانند اسامی نمایندگان حاضر یعنی بیش از ۲۰۰ نفری که می‌گویند در این جلسه حضور یافتند را اعلام و عکس‌های مراسم را نیز منتشر کنند. 

وی تاکید کرد: در صحبت‌های آقای اردشیر مطهری، نماینده گرمسار نیز ایشان اشاره به حضور کم تعداد نمایندگان کرد لذا می‌توانند صوت صحبت‌های ایشان را هم منتشر کنند که ایشان گفتند اینکه نمایندگان حضور نداشتند به دلیل این بود که جلسه داشته یا از قبل بلیط تهیه کرده بودند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: بر اساس مشاهدات من حداقل یکی از دوربین‌ها برچسب اموال قوه قضاییه داشت. با توجه به وجود چند دوربین در این جلسه می‌توانند تصاویر آنها را منتشر کنند، در این صورت مشخص می‌شود که این دوربین ها متعلق به قوه قضاییه بوده یا از بیرون اجاره شده است.

او درباره ادعای مدیرکل روابط عمومی قوه قضاییه مبنی بر اخذ مرخصی بدون حقوق برای حضور در این مراسم نیز گفت که آقای رئیسی مدعی سیستم اتوماسیون در قوه قضائیه است، اگر این مرخصی را به صورت سیستمی گرفتند می‌توانند آن را منتشر کنند نه اینکه الان برگه رد کرده باشند.

روز گذشته (چهارشنبه، ۲۹ اردیبهشت‌ماه ) گزارشی به نقل از یکی از نمایندگان حاضر در دیدار نمایندگان با سید ابراهیم رئیسی در خبرآنلاین منتشر شد که در آن گفته شده بود تعداد نمایندگان حاضر کمتر از ۱۰۰ نفر، حداقل یکی از دوربین های مراسم متعلق به قوه قضاییه بوده و  اشاره ای هم به حضور علی نادری، مدیر روابط عمومی قوه قضاییه در این جلسه شده بود که این موارد با واکنش نادری و برخی نمایندگان مواجه شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید