موافقت رژیم صهیونیستی با آتش بس در غزه

کدخبر: ۴۱۳۷۲۱
شبکه خبری اسکای نیوز گزارش داد که کابینه رژیم صهیونیستی به زودی با آتش بس یکجانبه در نوار غزه موافقت خواهد کرد.
موافقت رژیم صهیونیستی با آتش بس در غزه

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایرنا، اسکای نیوز به نقل از «یک مقام سیاسی آگاه» افزود: آتش بس از روز جمعه به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.

این رسانه خبری همچنین یادآورشد که روز پنجشنبه، نشست هایی میان مقام ها اسرائیلی انجام شد و در همین رابطه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با «نداو ارغمان» رییس سازمان اطلاعات و امنیت داخلی (شاباک) پیش از برگزاری نشست کابینه دیدار و گفت وگو کرد.

همچنین «افیف کوخافی» رییس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با «بنی گانتس» وزیر جنگ این  رژیم دیدار کرد.

اسکای نیوز افزو: منابع مطبوعاتی آمریکایی نیز پیشتر فاش کردند  که آتش بس میان رژیم اسرائیل و گروه های فلسطینی از روز جمعه آغاز خواهد شد.

شهرهای مختلف سرزمین‌های اشغالی به تازگی شاهد دور جدید مقاومت مردم فلسطین است. اقدام های رژیم صهیونیستی برای تخریب و اشغال محله شیخ جراح در بخش شرقی بیت المقدس اشغال شده، موجب آغاز دور جدیدی از درگیری‌ها در سرزمین‌های اشغالی و ادامه این درگیری‌ها منجر به اعتراضات جهانی به جنایات صهیونیست‌ها شده است.

نظامیان اشغالگر صهیونیست از دوشنبه هفته گذشته (۲۰ اردیبهشت) حملات و تجاوزهای وحشیانه علیه باریکه غزه و فلسطینی‌ها را آغاز کردند که تاکنون بر اثر آن، ۲۳۰ تن از جمله ۶۵ کودک، ۳۹ زن و ۱۷سالمند شهید و یک هزار و ۷۱۹ تن زخمی شده اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید