کُشتی پیر مرد با تمساح غول پیکر خبرساز شد

کدخبر: ۴۱۳۷۶۷
مرد میانسال برای نجات جان سگش از دست تمساح غول پیکر مجبور به مبارزه با این حیوان شد.
کُشتی پیر مرد با تمساح غول پیکر خبرساز شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ، سگ‌ها یکی از حیوانات باهوش بر روی کره زمین هستند. شاید همین هوش بالا در کنار وفاداری این حیوان است که آن را به بهترین دوست انسان در میان حیوانات تبدیل کرده است. اما این دوستی میان سگ و انسان یکطرفه نیست، گاهی ممکن است انسان نیز جانش را به خطر بیندازد تا ناجی جان این دوست وفادار خود شود.

انفاقی که در فلوریدای آمریکا رخ داد مثال روشنی بر این ادعاست. بنا به گزارش NBC News «مایک مک کوی»، یک شهروند اهل فلوریدا با سگ خود مشغول پیاده روی بود که ناگهان سگ او به داخل آب دریاچه افتاد. در حالی که مایک چند متر جلوتر از سگ خود «جیک» حرکت می‌کرد متوجه شد که چیزی از داخل آب دریاچه خارج شد و سگ او را گرفت.

در این لحظه مایک فورا واکنش نشان داد و حتی بدون فکر کردن به اینکه ممکن است زندگی‌اش به خطر بیفتد به داخل آب دریاچه پرید تا سگش را نجات دهد. او به تمساح نزدیک شد و با فروکردن انگشت خود در چشمان این حیوان توانست سگ خود را از دهانش بیرون بکشد.

پس از انتشار این خبر، این تمساح که بین ۷ تا ۹ فوت طول داشت توسط مسئولان حیات وحش فلوریدا شکار و از دریاچه به مکان دیگری منتقل شد.

کُشتی مرد میانسال با تمساح برای نجات سگش!

کُشتی مرد میانسال با تمساح برای نجات سگش!

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید