پایان تلخ آنتورپ برای بیرانوند/ جدایی بیرو کلید خورد

کدخبر: ۴۱۴۰۳۹
پیشکسوت تیم فوتبال آنتورپ بلژیک با بیان اینکه علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ایرانی به خاطر عدم تسلط به زبان انگلیسی به مشکل خورده است، گفت: بیرانوند دروازه‌بان خوبی خواهد بود اما نه در آنتورپ.
پایان تلخ آنتورپ برای بیرانوند/ جدایی بیرو کلید خورد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از دنیای ورزش تورنتو ، علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران زمانی که پرسپولیس را به مقصد باشگاه آنتورپ بلژیک ترک کرد شاید تصور نمی‌کرد در پایان نخستین فصل حضورش در این کشور، جایگاه ثابتی در ترکیب آنتورپ نداشته باشد و نیمکت نشینی‌های متوالی را تجربه کند.

فراز و نشیب در دروازه آنتورپ البته مختص بیرانوند نیست و «دی ولف» و «ژان بوتز» دو دروازه بان دیگر آنتورپ هم شرایط مشابهی را در نخستین فصل حضورشان در آنتورپ تجربه کرده‌اند.

بیرانوند از آنتورپ جدا می‌شود/ زبان انگلیسی معضل بزرگ بیرو

این موضوع به سوژه‌ای برای سایت «GVA» بلژیک تبدیل شده است تا عملکرد بیرانوند، بوتز و دی ولف را در گفتگو با «ویم دی کانیک» دروازه بان پیشین آنتورپ بررسی کند. دی کانیک معتقد است هیچکدام از این سه دروازه بان کار چشمگیری انجام نداده‌اند و بهتر است این تیم را ترک کنند.

GVA در ابتدای گزارش خود نوشت:

«در فاصله یک مسابقه مانده به پایان فصل می‌توان نتیجه گرفت سینان بولات (دروازه بان سابق آنتورپ) جانشین شایسته ای نداشت. ژان بوتز (۲۵ ساله)، علیرضا بیرانوند (۲۸ ساله) و دی ولف (۲۴ ساله) جا پای سینان گذاشتند ولی آنها باعث نشدند که هواداران، دروازه بان سه سال گذشته را فراموش کنند. دی کانیک دروازه بان سابق می‌گوید "شما باید قدردان بولات باشید و آنتورپ این کار را انجام نداده است". در آغاز ماه می سال ۲۰۲۰، آنتورپ و بولات پس از سه فصل و ۳۵ کلین شیت در ۱۱۷ مسابقه از هم خداحافظی کردند. بیش از یک سال بعد، ضرر و زیان هواداران تیم قرمز و سفید پوش (آنتورپ) بیش از هر زمان دیگری است که این نتیجه تغییرات مدام در دروازه است.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید