دریادار تنگسیری به اسرائیلی ها: به زانو در آمدید

کدخبر: ۴۱۴۴۹۱
فرمانده نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: ایستادگی جانانه برادران و خواهران جبهه مقاومت در غزه، کرانه باختری، منطقه شیخ جراح، نشان از تحقق وعده الهی و نصرت جبهه ایمان است.
دریادار تنگسیری به اسرائیلی ها: به زانو در آمدید

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از سپاه نیوز؛ دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری  فرمانده نیروی دریایی سپاه در مراسم  بهره برداری از سه  طرح فرهنگی، ورزشی و خدماتی  که به مناسبت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر و نیز پیروزی مردم قهرمان فلسطین، گفت:  امروز به برکت خون شهیدان والامقام،  شاهد پیروزی دیگری در جبهه حق علیه باطل هستیم و ایستادگی جانانه برادران و خواهران جبهه مقاومت در غزه،کرانه باختری،منطقه شیخ جراح،  نشان از تحقق وعده الهی و نصرت جبهه ایمان است.

دریادار تنگسیری  با اشاره به آیه ۷ سوره مبارکه محمد که  می فرماید:یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم که ای کسانی که ایمان آورده‌اید! اگر (آیین) خدا را یاری کنید، خدا شما را یاری می‌کند و گامهایتان را استوار می‌دارد، افزود: ایمان و توکل بر خدا و حضور فعال در میدان نبرد و جبهه حق ، باعث به زانو در آوردن و تسلیم شدن دشمن تروریست  صهیونیست کودک کش گردید است  و ان شاءالله این پیروزی ها  ادامه خواهد داشت.

 وی  سالروز آزادسازی خرمشهر را  نماد مقاومت،ایثار و پیروزی  عنوان کرد و اظهار داشت:آزادسازی خرمشهر که پس از ۵۷۸ روز اشغال در روز سوم خرداد سال ۱۳۶۱ با ایثار، عشق، جانبازی و به کارگیری پیچیده ترین فنون نظامی حاصل شد، نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس شناخته شده و از این روز به عنوان نمادی از پیروزی، مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن یاد می‌شود.

فرمانده بلندپایه سپاه به اسرائیلی ها: به زانو در آمدید /پیروزی ها ادامه دارد

 دریادار تنگسیری در پایان مراسم افتتاح  سه طرح عمرانی ، فرهنگی، ورزشی و خدماتی   با تقدیر از اهتمام و تلاش تربیت بدنی ندسا  برای بالا بردن آمادگی رزم  دریادلان نیروی دریایی سپاه افزود: نقش سلامتی تن و تقویت روحیه معنوی در فعالیت های رزمی بسیار تعیین کننده است . ما بعنوان سرباز ولایت باید همچون رهبر فرزانه مان امام خامنه ای ( حفظه الله) که نسبت به امر ورزش بسیار تاکید و سفارش نمودند حتما روزانه زمانی را  به ورزش و تربیت بدنی اختصاص دهیم.

این طرح ها شامل  افتتاح ساختمان پایگاه مقاومت بسیج مزین به نام شهید والامقام مهدوی(ره) ، زمین چمن فوتبال در شهرک امام علی (علیه السلام) مزین به نام شهید گرانقدر بهمن باقری(ره) و تکمیل مجتمع خدماتی امام خمینی( ره) می باشد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید