جلسه شورای وحدت با ابراهیم رئیسی/ مرتضی طلایی سمت گرفت

کدخبر: ۴۱۴۵۰۹
منوچهر متکی سخنگوی شورای وحدت از برگزاری جلسه انتخاباتی با رئیسی خبر داد و گفت: در این جلسه بر آمادگی شورای وحدت در سراسر کشور برای حمایت از ایشان به عنوان گزینه ارزشی، انقلابی، فسادستیز و عدالتخواه تاکید شد.
جلسه شورای وحدت با ابراهیم رئیسی/ مرتضی طلایی سمت گرفت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، منوچهر متکی سخنگوی شورای وحدت با اشاره به دعوت آیت‌الله موحدی کرمانی رئیس جامعه روحانیت مبارز و رئیس شورای وحدت از جناب حجت الاسلام و المسلمین رئیسی برای برگزاری نشست مشترک افزود: جناب آقای رئیسی عصر روز یکشنبه دوم خرداد در محل مرکزی دفتر جامعه روحانیت مبارز در نشست مشترک هیات رییسه جامعه روحانیت و هیات عالی شورای وحدت حضور یافت. 

متکی افزود: در این نشست صمیمی و راهبردی به بررسی شرایط جاری و موضوعات مرتبط با انتخابات ریاست جمهوری پرداخته شد.

سخنگوی شورای وحدت افزود: در ابتدای این نشست پس از خیرمقدم آیت الله مجتهد شبستری، نایب رییس جامعه روحانیت مبارز، اینجانب و جناب آقای پورمحمدی دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز، گزارشی از چگونگی شکل‌گیری شورای وحدت و اقدامات نه ماه اخیر و شکل‌دهی به ساز و کارهای انتخاباتی ارائه دادیم و تاکید شد که تنها گزینه مورد بررسی شورای وحدت از ماه‌ها قبل جناب آقای رئیسی بوده اند و به آمادگی شورای وحدت در سراسر کشور برای حمایت از ایشان به عنوان گزینه ارزشی، انقلابی، فساد ستیز و عدالتخواه تاکید شد.

متکی در ادامه گفت: سپس اعضای هیئت رئیسه جامعه روحانیت مبارز و هیئت عالی شورای وحدت، نقطه نظرات خود را در خصوص انتخابات ریاست جمهوری بیان کردند و جناب آقای رئیسی ضمن استماع نظرات و پیشنهادات مطرح شده، هدف از ورود به انتخابات را ایجاد تحول در ساز و کار کشورداری و توجه به فوری ترین مطالبات مردم عنوان کردند.

«مرتضی طلایی» رئیس ستاد انتخابات شورای وحدت در تهران شد

همچنین مهر نوشت؛

منوچهر متکی سخنگوی شورای وحدت، با اشاره به آخرین مصوبات جلسه هیئت عالی شورای وحدت، گفت: در این جلسه مقرر شد احکام رؤسای ستادهای انتخاباتی شورای وحدت در ۱۰ استان شامل استان‌های سمنان، هرمزگان، گلستان، مازندران، البرز، تهران، کرمان، فارس، بوشهر و خوزستان صادر شود و بقیه احکام استان‌ها نیز طی هفته جاری صادر خواهد شد.

در اکوایران ببینید:من از نظام خارج نشده‌ام

وی اعلام کرد: مرتضی طلایی به عنوان رئیس ستاد انتخابات شورای وحدت شهر تهران بزرگ انتخاب شد و امیدوار هستیم همه عوامل و دست اندر کاران نسبت به برگزاری انتخاباتی باشکوه و پرشور ایفای نقش جدی داشته باشند.

سخنگوی شورای وحدت با بیان اینکه به زودی نسبت به فهرست نهایی کاندیداهای شورای اسلامی شهر تهران از سوی شورای وحدت تصمیم گیری می‌شود، گفت: در نشست صبح امروز آخرین وضعیت انتخابات شورای شهر و لیست ۴۲ نفره موجود مورد بحث و بررسی مجدد قرار گرفت و مقرر شد به زودی نسبت به ارائه فهرست نهایی ۲۱ نفره تصمیم‌گیری شود که در موعد مقتضی، اسامی کاندیداها به اطلاع عموم شهروندان عزیز تهرانی خواهد رسید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید