تجمع رانندگان خودرو سرویس مقابل شورای شهر تهران

کدخبر: ۴۱۴۵۸۴
اقتصادنیوز :‌حدود 150 راننده شرکت خودرو سرویس مقابل ساختمان مرکزی شهرداری و شورای شهر تهران تجمع کردند .
تجمع رانندگان خودرو سرویس مقابل شورای شهر تهران

به گزارش خبرنگار اقتصادنیوز ، رانندگان شرکت خودرو سرویس در مقابل ساختمان مرکزی شهرداری تهران و شورای شهر تجمع کردند . یکی از معترضان درخصوص درخواست رانندگان از شورای شهر و شهرداری گفت :‌اولویت اول‌ تغییر قرارداد است ،یعنی از مال الاجاره بیرون بیایم  که دست کم بدانیم با ۱۷ سال سابقه کار اگر فردا دیگر قصد ادامه همکاری با مانداشتن دست کم بتوانیم ، بیمه بیکاری بگیریم.

94cc3739-d3f5-47fd-b9cc-04dfbaadc991

وی ادامه داد : در حال حاضر تمام بیمه ماهیانه ما که هشتصدهزارتومن می شود توسط خود رانندگان پرداخت شده که تقاضای رسیدگی به آن را داریم همچنین درخواست دیگر ما  افزایش حقوق نسبت به تورم کنونی است  و درحال حاضر حدود 4 میلیون تومان به ما پرداخت می شود . بدون این که از مزایای پرسنل شهرداری برخورد دار باشیم و تعطیلی داشته باشیم . معترضان خواستار لغو برنامه سهند است . 

 

802a6bfd-6655-4314-9c8c-1268fc16881b

این رانندگان معترض با اشاره به نقلی از معاونت مالی که ماهیانه 8 میلیون تومان به رانندگان پرداخت می شود اعلام کردند :‌اگر واقعا هشت میلیون به نام ما کسرشده چرا به ما پرداخت نمی شود . 

پیش از این نیز افشین حبیب زاده در تذکری در صحن شورا اعلام کرده بود که  اجرای طرح سهند دغدغه‌های کاهش درآمد و ناامنی شغلی برای رانندگان این شرکت فراهم کرده است و موجب افزایش هزینه های آنها برای خرید اینترنت و گوشی هوشمند شده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید