ذوب آهن یک - دو پرسپولیس

بازگشت پرسپولیس با تعویض‌های طلایی یحیی

کدخبر: ۴۱۴۶۲۶
اقتصادنیوز : تیم پرسپولیس موفق شد با نتیجه دو بر یک ذوب آهن را شکست دهد.
بازگشت پرسپولیس با تعویض‌های طلایی یحیی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  خبرآنلاین، تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و پرسپولیس در چارچوب دیداری از هفته بیست‌ویکم لیگ برتر از ساعت 19:30 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم رفتند که این مسابقه با نتیجه دو بر یک به سود پرسپولیس به پایان رسید. سینا اسدبیگی در دقیقه 37 تک گل ذوب‌آهن را به ثمر رساند و شهریار مغانلو و مهدی عبدی برای پرسپولیس گلزنی کردند.

ترکیب ذوب‌آهن: شهاب گردان، وحید محمدزاده، عبدالله حسینی، مسعود ابراهیم‌زاده، میلاد جهانی، رضا محمودآبادی، پیمان رنجبری، سینا اسدبیگی، فرشاد محمدی‌مهر، محمد سلطانی‌مهر و مجتبی حقدوست.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، محمدحسین کنعانی‌زادگان، کمال کامیابی‌نیا، مهدی شیری، وحید امیری، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، مهدی ترابی، احسان پهلوان، امید عالیشاه و عیسی آل‌کثیر.

نیمه اول:

دقیقه 10: پاس امید عالیشاه با اشتباه مدافع پرسپولیس به عیسی آل کثیر رسید و مهاجم پرسپولیس پس از ورود به محوطه جریمه ضربه را زد که این توپ گل نشد.

دقیقه 15: پاس اشتباه احمد نوراللهی در میانه میدان به بازیکن ذوب آهن رسید و سپس حق دوست صاحب توپ شد اما ضربه این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 19: مهدی ترابی در شرایطی که چند بازیکن را اطراف خود می‌دید، از پست محوطه جریمه شوتزنی کرد اما ضربه‌اش آرام بود و تبدیل به گل نشد.

دقیقه 22: امید عالیشاه از سنت چپ توپ را روی دروازه فرستاد اما ضربه آل کثیر تبدیل به گل نشد و از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 25: احسان پهلوان پس از دریبل بازیکن حریف به سمت دروازه شوتزنی کرد که گردان تو را به کرنر فرستاد.

دقیقه 37: پاس کمال کامیابی‌نیا به حامد لک رسید و دروازه‌بان پرسپولیس در شرایطی که مهاجم حریف پرسینگ کرده بود، به شکلی عجیب توپ را دفع کرد و سینا اسد بیگی توپ را وارد دروازه کرد. لک در صحنه ضربه آخر هم نتوانست کاری انجام دهد.

بازگشت پرسپولیس با تعویض‌های طلایی یحیی

نیمه دوم:

دقیقه 48: پرتاب اوت وحید امیری در تیر دوم با ضربه کمال همراه شد اما این توپ به تیرک دروازه خورد و گل نشد.

دقیقه 52: مهدی عبدی در محوطه جریمه صاحب توپ شد و به زیبایی دروازه را گشود ولی کمک داور گل را به دلیل آفساید مردود کرد.

دقیقه 61: ارسال ترابی به شکلی خطرناک از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 68: ضربه امید عالیشاه از روی ضربه ایستگاه به شکلی خطرناک به بیرون رفت.

دقیقه 69: ارسال احمد نوراللهی از سمت راست با ضربه سر شهریار مغانلو همراه شد و این توپ با عبور از دروازه‌بان ذوب آهن تبدیل به گل شد.

دقیقه 81: ارسال امید عالیشاه با ضربه سر تماشایی مهدی عبدی همراه شد و توپ به زیبایی در درون دروازه قرار گرفت.

بازگشت پرسپولیس با تعویض‌های طلایی یحیی

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید