موشک ها آمده است و انگشت ما روی ماشه

کدخبر: ۴۱۴۶۶۷
گردان‌های قسام در بیانیه‌ای اعلام کرد که از موشک‌های جدید مقاومت در جریان نبرد "شمشیر قدس" رونمایی شد.
موشک ها آمده است و انگشت ما روی ماشه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از العالم، گردان‌های قسام، شاخه نظامی جنبش  حماس  با تأکید بر اینکه معادله بمباران در مقابل بمباران، در جریان نبرد اخیر با اسرائیل تثبیت شد، خطاب به دشمن صهیونیستی افزود که مقاومت دست‌هایش روی ماشه است.

بنا به گزارش برنا، این گردان‌ها افزود: شراره‌ای که در نبرد "شمشیر قدس" شعله‌ور شد از فریادهای فلسطینیان در قدس و محله "شیخ جراح" نشات گرفت و مقاومت از این نبرد سربلند بیرون آمد.

 

گردان‌های قسام گفت: "معادله بمباران در مقابل بمباران، و ویران کردن در مقابل ویران کردن را تثبیت کردیم و کردارمان بر گفتارمان پیشی می‌گیرد و موشک‌های‌مان آماده است و ما منتظر تصمیمات هستیم."

این گردان‌ها با اشاره به شهادت شماری از رهبرانش، خاطرنشان کرد که هزینه تصمیم برای حمله به تل‌آویو و  فرودگاه  "بن‌ گوریون" شهادت شماری از فرزندان این ملت بوده است.

گردان‌های القسام در ادامه بیانیه افزود: "تأکید می‌کنیم که این پیروزی ثمره خون شهیدان‌مان و نتیجه مبارک عملکرد مبارزان‌مان در اتاق مشترک گروه‌های مقاومت است."

گردان‌های قسام گفت: "ما به دشمن قاطعانه می‌گوییم که اگر بازگردید ما نیز بازمی‌گردیم و دست‌های‌مان روی ماشه است و قطعا نبرد ما مراحل دارد که هنوز مکتوب نشده است."

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید