هیات رئیسه مجلس تغییر می کند/ حاجی بابایی هم آمد

کدخبر: ۴۱۴۶۹۱
نماینده تبریز بر تاکید بر لزوم تغییر اعضای هیئت رئیسه سال دوم مجلس یازدهم گفت: در فراکسیون اکثریت پارلمان، افرادی مانند آقایان حاجی بابایی و مصری هم برای حضور در هیئت رئیسه می‌آیند.
هیات رئیسه مجلس تغییر می کند/ حاجی بابایی هم آمد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، احمد علیرضابیگی نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، با ابراز نارضایتی از عملکرد هیئت رئیسه سال نخست مجلس یازدهم، بر لزوم تغییر اعضای این هیئت تأکید کرد و گفت: در فراکسیون اکثریت پارلمان، موضوع ترکیب هیئت رئیسه را بررسی می‌کنیم و افرادی مانند آقایان حاجی بابایی و مصری هم برای حضور در هیئت رئیسه می‌آیند.

وی اظهار کرد: هیئت رئیسه سال نخست مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم با برخی عملکرد ناصواب خود سبب پایمال شدن حقوق ملت ایران شد. برای نمونه این هیئت به واسطه اینکه در قبال بر باد رفتن اموال و دارایی ملت ایران در جریان بورس، سهل انگاری و مسامحه کرد و مانع از طرح استیضاح وزیر اقتصاد شد. مشکل اصلی مربوط به رئیس شورای عالی بورس بوده و آقای دژپسند باید پاسخگوی مجلس می‌شد، ولی هیئت رئیسه مخالفت کرد.

این نماینده تصریح کرد: من باید نماینده ملت باشم و سهل انگاری هیئت رئیسه را دیدم که مسائل را به فراموشخانه سپرده اند و بایگانی کرده اند. عملکرد آنها موجب شد این واقعیت در ذهن مردم نقش نبندد که مجلس در راس امور است. این یک سال گذشته برای مجلس یازدهم تماماً خسارت بوده است. اگر تغییر مناسبی در این هیئت صورت نگیرد، یعنی اکثریت مجلس نسبت به موضوعات مذکور رضایت داشته‌اند و باید مسئولیت آن را هم بپذیرند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید