گفت و گوی روسای قوا درباره بورس، رمز ارزها و گرانی‌ها

کدخبر: ۴۱۴۸۷۰
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: ثبت نام ها برای برگزاری انتخابات در فراکسیون ها صورت گرفته و ۴ نفر برای نایب رئیس، ۲۵ نفر برای دبیر و ۲۰ نفر برای ناظر در هیات رئیسه مجلس ثبت نام کرده اند و امروز عصر انتخابات در فراکسیون اکثریت مجلس برگزار می شود. تاکنون برای تصدی پست ریاست مجلس یک نفر ثبت نام کرده است.
گفت و گوی روسای قوا درباره بورس، رمز ارزها و گرانی‌ها

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، محمدحسین فرهنگی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: انتخابات هیات رئیسه کمیسیون ها و هیئت رئیسه مجلس در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت و براساس پیش بینی های صورت گرفته مقرر شد تا این انتخابات با کیفیت بهتر نسبت به سال های گذشته انجام و اجلاسیه دوم از دوره یازدهم با روحیه و انرژی زیاد آغاز به کار کند.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس وی با بیان اینکه براساس آیین نامه داخلی مجلس، برای برگزاری انتخابات هیات رئیسه کمیسیون ها باید یک سال از زمان انتخابات سال قبل آنها گذشته باشد، ادامه داد: با توجه به اینکه انتخابات هیات رئیسه برخی کمیسیون ها سال گذشته با تاخیر آغاز شده، مقرر شد طبق آیین نامه داخلی زمان قانونی تا انتخابات سال دوم طی شود. نماینده تبریز در مجلس همچنین درخصوص انتخابات هیات رئیسه مجلس هم اظهار داشت: ثبت نام ها برای برگزاری انتخابات در فراکسیون ها صورت گرفته و ۴ نفر برای نایب رئیس، ۲۵ نفر برای دبیر و ۲۰ نفر برای ناظر در هیات رئیسه مجلس ثبت نام کرده اند و امروز عصر انتخابات در فراکسیون اکثریت مجلس برگزار می شود. تاکنون برای تصدی پست ریاست مجلس یک نفر ثبت نام کرده است.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس افزود: نامزدهای انتخابات هیات رئیسه مجلس نیز براساس آیین نامه از ساعت ۱۸ عصر امروز تا ۸ صبح فردا می توانند ثبت نام کرده و بلافاصله بعد از بارگذاری اسامی، انتخابات به صورت الکترونیکی در صحن علنی فردا انجام خواهد شد. فرهنگی با اشاره به موارد دیگری که در جلسه اخیر هیات رئیسه بررسی شده بود، گفت: دکتر قالیباف در این نشست توضیحاتی را درخصوص وضعیت بازار بورس ارائه و اعلام کرد که موضوع بورس در جلسه دیروز شورای عالی سران قوا هم مورد بررسی قرار گرفته و درباره سه محور دیگر علاوه بر موارد قبلی در این جلسه تصمیم گیری شده و در حال حاضر تنها یک محور از موضوع بورس باقی مانده است.

وی تاکید کرد: امیدواریم با نهایی شدن تصمیم گیری ها درباره بورس اتفاقات خوبی در این حوزه رخ داده و علاوه بر آن شاهد کاهش قیمت ها در بازار نیز باشیم. فرهنگی با اشاره بررسی موضوع رمزارزها در جلسه شورای عالی سران قوا نیز اظهار کرد: براساس تصمیم گیری ها قرار بر تعطیلی این حوزه نیست، بلکه مقرر شده تا با افزایش نظارت و ساماندهی و کنترل ها شاهد بروز اتفاقاتی مانند موسسات مالی و اعتباری در این حوزه نباشیم و دستگاه های ذی ربط مانند بانک مرکزی و وزارتخانه های اقتصاد و صمت با هماهنگی بهتر و نظارت کاملتری موضوع رمزارزها را پیگیری کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید