بایدن اعتراف کرد: ترامپ را دست کم گرفتم

کدخبر: ۴۱۴۹۸۲
به گفته یک روزنامه نگار نشریه آتلانتیک آمریکا، جو بایدن در مصاحبه‌ای که با گذشت کمتر از دو هفته از آغاز ریاست جمهوری‌اش با این نشریه داشته، به این اذعان کرده که درباره اینکه چه تعداد از آمریکایی ها در انتخابات به دونالد ترامپ رای می دهند و ادعاهای او درباره تقلب انتخاباتی را بعد از انتخابات باور می کنند قضاوت غلطی داشته است.
بایدن اعتراف کرد: ترامپ را دست کم گرفتم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا به ادوارد آیزاک داور، روزنامه نگار آتلانتیک که روز سه شنبه کتاب جدیدش با عنوان "نبرد برای روح: داخل کمپینهای دموکراتها برای شکست ترامپ" منتشر شد، گفت: من قابلیت او برای کار کردن روی دروغ بزرگ و تبدیل کردنش به یک چیز قابل عرضه و فروش را دست کم گرفتم.

آمریکا خریدار نفت ایران شد!

با این حال در آن مصاحبه ظاهرا بایدن متقاعد شده بود که در ارتباط با استراتژی کمپین خود رویکرد درستی داشته است(او در مجموع در انتخابات پیروز شد). بایدن گفت: همه در مطبوعات فکر می کردند که من متعلق به یک دوره دیگر هستم که چندان با واقعیت روز مرتبط نیست. آنها درباره من فکر می کردند، تو داری درباره چی حرف میزنی؟ "روح آمریکا"؟ جو محض رضای خدا درباره گرمایش جهانی حرف بزن یا هر موضوع دیگری که آنها میخواستند من درباره اش حرف بزنم. اما در آن موضع من در قبال ترامپ مشاهده کردم که او اصلا هیچ درکی از مردمی که ما هستیم ندارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید