جلیلی: برنامه‌های عملیاتی را با حضور در میدان تدوین کرده‌ایم

کدخبر: ۴۱۵۱۳۵
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از تدوین برنامه عملیاتی برای دولت آینده با حضور «میدانی» در سراسر کشور خبر داد.
جلیلی: برنامه‌های عملیاتی را با حضور در میدان تدوین کرده‌ایم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، سعید جلیلی اظهار کرد: در آستانه انتخابی بزرگ برای عبور از نارسایی‌های کنونی هستیم؛ نه فقط عبور از نارسایی‌ها بلکه جهشی بزرگ و ارتقایی در سطح و شان ملت ایران.

وی تاکید کرد: برای این جهش باید جهادی بزرگ انجام شود و اگر ملت و مسئولان‌، عزم جدی برای جهش جدی داشته باشیم می‌توانیم در چهار سال آینده موفقیت‌های بزرگی کسب کنیم.

جلیلی لازمه تحقق این هدف را، داشتن اراده و برنامه دانست و افزود: برای این هدف به برنامه‌ای جدی مبتنی بر مطالعات عمیق نیاز است.

وی گفت: ما هشت سال است که با جوانان، محققان، استادان برجسته دانشگاه‌ها‌، مدیران موفق‌، صاحبان حرف و صنایع مختلف و استفاده از تجارت جهانی به برنامه رسیدیم.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: این طور نبوده است که این برنامه را صرفا در جلسات، بررسی کرده باشیم بلکه در میدان حضور یافتیم و به ۳۱ استان، شهرستان‌ها، روستاها و شهرک‌های صنعتی رفتیم و مسائل را از نزدیک بررسی کردیم و در جلسات مختلف در دانشگاه‌های کشور حضور یافتیم و به جمع بندی رسیدیم.

جلیلی تاکید کرد: امروز کشور نه فقط به خوبی باید اداره شود بلکه باید جهشی بزرگ در پیش داشته باشیم و این هدف با همت ملت ایران و انتخاب شایسته آنان قابل تحقق است تا در چهار سال آینده بتوانیم جهشی بزرگ داشته باشیم.

وی این جهش و جهاد بزرگ را با اتکا به توانمندی‌های ملت ایران حتما قابل تحقق دانست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید