کتک‌کاری سیاستمداران در یک برنامه تلویزیونی + فیلم

کدخبر: ۴۱۵۱۷۸
اقتصادنیوز : دو مهمان یک برنامه سیاسی زنده، تلویزیون اوکراین را به صحنه زد و خورد و دعوا تبدیل کردند.
 کتک‌کاری سیاستمداران در یک برنامه تلویزیونی + فیلم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، یک برنامه سیاسی در تلویزیون اوکراین صحنه درگیری شدید بین دو سیاستمدار بود، در حالی که آن‌ها با هم میهمان این برنامه بودند.

این برنامه که به مسئله اقتصادی اختصاص داشت و در حالی که میهمانان در خصوص بازار املاک صحبت می‌کردند یکباره اختلاف میان آن‌ها به سرعت شدت یافت و برنامه محل تبادل اتهام و توهین بین آن‌ها شد.

اولگ بارنا، معاون پیشین در پارلمان اوکراین به دیمیتری سولومچوک، معاون حزب خدمات مردم، حمله کرد و چند بار با مشت به او ضربه زد، دومی ابتدا مقاومت کرد سپس هر دو با هم درگیر شدند. مجری برنامه برای متوقف کردن درگیری بین آن‌ها سریع مداخله کرد و برنامه را ادامه داد، در حالی که سولومچوک حاضر به تکمیل قسمت نشد و استودیو را ترک کرد.

 لحظات درگیری لفظی و جسمی این دو سیاستمدار اوکراینی در آنتن برنامه زنده تلویزیونی بازتاب گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی داشت و بینندگان این برنامه تعجب خود را کم حوصلگی و تحمل شنیدن نظر مخالف نداشتن مهمانان ابراز کردند.

درگیری میان مهمانان برنامه‌های تلویزیونی مسئله‌ای قابل تامل و تکرار شونده در کشور‌های مختلف است. در ادامه ویدئویی از این درگیری را مشاهده کنید: 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید