متانی:

اصلاح‌طلبان بازی را باختند/برنده انتخابات جریان مستقل و انقلابیون هستند

کدخبر: ۴۱۵۳۶۱
فعال سیاسی مستقل درباره انتخابات ۱۴۰۰ نکاتی را بیان کرد.
اصلاح‌طلبان بازی را باختند/برنده انتخابات جریان مستقل و انقلابیون هستند

به گزارش اقتصادنیوز ، علیرضا متانی دبیرکل حزب دفاع از ایثارگران و قانون اساسی و سخنگوی جبهه مستقلین و اعتدالگرایان در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران ، درباره اینکه جریان اصلاحات در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ از چه کسی حمایت خواهد کرد؟ گفت: معتقدم که جریان اصلاحات عملا زمین بازی را باخته و برایش تفاوتی ندارد که از چه کسی حمایت کند، البته پیش از این هم در بین نامزدهایی که حضور داشتند چهره قابل توجهی نداشت.

xGvztWALu2Ih

او ادامه داد: نتیجه دوگانه بازی کردن همین است و این امر باعث شده که جریان اصلاحات عملا طرفداری نداشته و نگاه مردم هم به آنها نگاه مناسبی نباشد و عملا بازی را هم به مردم و هم در انتخابات باخته اند.

متانی درباره احتمال رفتن اصولگرایان به سمت سعید جلیلی هم گفت: این موضوع در چند روز آینده شفاف تر خواهد شد. معتقدم که بازی انتخابات به نفع مستقلین تمام خواهد شد؛ زیرا جریان‌های انقلابی در دو جناح اصولگرا و اصلاح طلبان تعریف نمی‌شوند و مردم هم به اصلاح طلبان و اصولگرایان اقبالی ندارند.

این فعال سیاسی مستقل بیان کرد: اصولگرایان به سبب نگاه تک قطبی‌ای که دارند و اصلاح طلبان هم به دلیل بازی دوگانه‌ای که با مردم شروع کردند بازی انتخابات را باخته اند و برنده این انتخابات جریان مستقل و انقلابیون هستند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید