خبری تازه درباره آزادراه های الکترونیکی کشور

کدخبر: ۴۱۵۴۷۸
با اتصال چهار آزادراه کشور در روزهای گذشته به شبکه الکترونیکی عوارض، پرداخت عوارض در ۱۱ آزادراه به صورت الکترونیکی فعال شدند و ۱۶ آزادراه دیگر همچنان الکترونیکی نیستند.
خبری تازه درباره آزادراه های الکترونیکی کشور

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، در روزهای گذشته محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه افتتاح مرکز اخذ الکترونیکی عوارض آزادراه کشور از اتصال ۱۱ آزادراه به شبکه الکترونیکی عوارض خبر داد و گفت: با چهار آزادراهی که امروز به این شبکه متصل شدند تعداد آزادراه های مجهز به سیستم پرداخت و دریافت عوارض الکترونیکی به عدد ۱۱ رسید و برای افزایش استقبال مردم درصدد هستیم تا سیستم های متنوعی برای پرداخت عوارض به صورت الکترونیکی طراحی کنیم.

اسلامی افزود: طی دو سال گذشته همواره به سمت حمل و نقل هوشمند و هوشمندسازی اتوبان ها و آزادراه های کشور حرکت کردیم و در این راستا پرداخت عوارض آزادراه ها را به صورت الکترونیکی دنبال کردیم تا توقف در باجه های مختلف حذف شود و مردم سوخت بی رویه مصرف نکرده و در صف ها برای پرداخت نرخ عوارض معطل نشوند.

آزادراه های الکترونیکی ۱۱ تایی شدند

وزیر راه و شهرسازی همچنین از مردم درخواست کرد تا همکاری لازم را برای پرداخت به موقع عوارض آزادراهی به صورت الکترونیکی انجام دهند تا وزارت راه و شهرسازی به تعهد خود نسبت به پرداخت سرمایه های بخش خصوصی عمل کرده و سرمایه سرمایه گذاران زودتر به آن ها برگردد.

البته به گفته وی کسانی که عوارض الکترونیکی خود را پرداخت نمی کنند براساس قانون مشمول جریمه شده و جریمه های سنگینی نیز برای این موضوع در نظر گرفته شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید