یکی از عاملان شهادت مامور نیروی انتظامی استان مرکزی دستگیر شد

کدخبر: ۴۱۵۶۳۷
یکی دیگر از عوامل اصلی شهادت ستوان یکم مرتضی براتی، در عملیات ماموران انتظامی شهرستان اندیمشک دستگیر شد.
یکی از عاملان شهادت مامور نیروی انتظامی استان مرکزی دستگیر شد

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از پایگاه پلیس، سرهنگ محمود خلجی در این‌باره گفت: در آذرماه ماه سال گذشته با شهادت ستوانیکم مرتضی براتی در یک عملیات درگیری با سارقان مسلح احشام، تحقیقاتی تخصصی برای دستگیری عاملان شهادت وی،‌ آغاز شد.

 این مقام انتظامی اضافه کرد: بعد از گذشت ۴۶ روز در تحقیقاتی گسترده و شبانه روزی، ۶ نفر از عاملان شهادت این شهید بزرگوار شناسایی و دستگیر شدند.

 معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: با پیگیری های انجام شده و با توجه به  متواری شدن بودن یکی از عاملان شهادت شهید براتی، اقدامات تخصصی پلیس برای دستگیری این فرد ادامه یافت تا اینکه این فرد نیز در عملیات ماموران انتظامی شهرستان اندیمشک دستگیر شد.

 وی با بیان اینکه ماموران انتظامی شهرستان اندیمشک در سحرگاه روز گذشته پس از هماهنگی قضائی، طی عملیاتی منسجم و غافلگیرانه و با استفاده از کلیه ظرفیت‌های مجموعه انتظامی جهت دستگیری متهم مزبور وارد عمل شدند، تصریح کرد: فرد شرور جهت فرار از قانون اقدام به درگیری مسلحانه کرد که نهایتا در تیراندازی متقابل و برتری آتش عوامل انتظامی، متهم به ضرب گلوله مجروح و دستگیر شد.

 سرهنگ خلجی تصریح کرد: از متهم یک قبضه اسلحه کلاش، یک قبضه سلاح شکاری فاقد مجوز و یکدستگاه خودرو پژو دارای سابقه سرقت مسلحانه از شهرستان خمین کشف شد.

گفتنی است، بامداد ۲۵ آذر سال ۱۳۹۹ ستوانیکم " مرتضی براتی" در درگیری با سارقان مسلح احشام به شهادت رسید و سه نفر دیگر از ماموران وظیفه در این درگیری مجروح شدند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید