خبرخوش وام ودیعه مسکن تا مجری مناظره های انتخاباتی

کدخبر: ۴۱۵۷۳۵
خبر وام ودیعه مسکن با انتخاب مرتضی حیدری به عنوان مجری مناظره های انتخاباتی 1400 مورد استقبال کاربران فضای مجازی قرار گرفت.
خبرخوش وام ودیعه مسکن تا مجری مناظره های انتخاباتی

به گرارش اقتصادنیوز ، وخامت بازار مسکن  بر هیچکس پوشیده نیست. طی یکی دو سال اخیر قیمت اجاره مسکن به خصوص در شهرهای بزرگ با افزایش بی‌سابقه‌ای روبه‌رو شد و خیلی‌ها مجبور شدند به خانه‌های کوچک تر یا حتی به شهرهای کوچک کوچ کنند. همه اینها در حالی بود که به دلیل شیوع کرونا بسیاری از کسب و کارها از رونق افتاد و خیلی‌ها عملا درآمدی نداشتند.

البته از همان ابتدا کمپین های مردمی به وجود آمد که در این کمپین ها، اجاره‌نشین‌ها از مالکان مسکن می‌خواستند با توجه به مشکلات اقتصادی و همه‌گیری کووید ۱۹، میزان اجاره‌بها را افزایش ندهند و  یا افزایش حداقلی داشته باشند.

تا اینکه ستاد ملی کرونا به خاطر این از نگرانی مردم در شرایط کرونایی بکاهد تصمیم مهمی گرفت  با وام ودیعه مسکن موافقت شد و در کل کشور به اجرا درآمد.این وام  تا حدی بر جابه جایی مستاجران موثر واقع شد.

امروز وزیر راه و شهرسازی  از تصویب کلیات تداوم پرداخت وام ودیعه مسکن در ستاد ملی کرونا خبر داد.مردم با پیگیری این خبر به دنبال جزئیات بیشتر آن بودند.

دو هفته دیگر انتخابات ریاست جمهوری برگزار می شود و قرار است مثل روال قبل کاندیدا مناظره های تلویزیونی با یکدیگر داشته باشند...مرتضی حیدری از همان ابتدا در فهرست گزینه های اصلی برای اجرای مناظره های انتخاباتی قرار داشت و اسمش در کنار نام هایی چون رضا رشیدپور، مهدی مهدی قلی، المیرا شرفی‌مقدم و محمدرضا شهیدی‌فر دیده می شد؛ اما با توجه به حساسیت بالای این ساختار تلویزیونی پربیننده، همان طور کهپیشی بینی هم می شد، تلویزیون در نهایت سکان اجرای این مناظره ها را بار دیگر به حیدری سپرد که در دو دوره گذشته نحوه اجرایش، تلویزیون را با حاشیه، چالش یا انتقاد تاثیرگذاری مواجه نکرده بود. ضمن اینکه حیدری در این سال ها تا حدودی تلاش کرده است، موضع سیاسی خود را حداقل مانند دیگر همتایانش به صورت مستقیم بروز ندهد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید